Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: hissigproppen MØMØikke i det heletatt, aldri vært det... Har str 36-38 i sko og så har jeg diiigre legger som kun ble mye større av å gå med snuppa... de er så store at jeg ikke får benet igjennom buksebenet på en str 42..[X(][X(]
tror du må operere ja!
Kan se for meg at hvis du skal trene de ned, så blir det dvaskt og snasent...
er du ikke fornøyd med leggene dine?
ORIGINAL: snupsemamma
Har akkurat samme problemet som deg, blomsten!!
Eneste jeg vet om er at det går an å fettsuge leggene, men det er litt drastisk for min del....
er så utrolig lite gøy å gå i skjørt.... Og den moten med smale bukselegger har ikke vært noe for meg... for ikke å snakke om alle de stilige støvlettene jeg sikler etter, men ALDRI kommer til å få presset på meg [:@][:@]
ORIGINAL: lenemorpeneste kjolene er de som rører gulvet?[8D] Det er sånn her hvertfall... men huff da. gått ned mye jeg og og leggene viser ikke tegn til å gi seg... får vel bare spandere litt suging.... hadde vært drømmen å gått i lekre sko![8D]
Legger?? Jeg har lår rett ned i skoa jeg... og det har jeg hatt siden tenåra. Har aldri funnet støvletter som går over leggene, og ser helt jævlig ut i shorts, skjørt, kjole, etc. Slanket meg 20 kilo uten at leggene mistet en millimeter!! [:'(]
ORIGINAL: MarcusMammatakk! tittet inne på siden, var mange fine sko[:D] Triste delen var når jeg skulle måle... jeg er 163 høy og mine legger er 49 cm rundt.... KULT[:'(]
skulle gjerne hatt mindre legger eg og... HATER leggene mine... ser ut som ballonger... og ennå større ble de etter eg ble gravid med marcus... nei huff...
bukser som er trang i leggen kan ikke eg gå med nei... går med leggings og pums men føler leggen ser jævlig ut... med skjørt går eg med støvletter og de har eg bestillt til meg på nettet.. elsker den butikken!!!!
http://www.duoboots.no/index.php
her e linken, så kan dere bestille sko etter leggen, om du er stor eller liten... koster litt ekstra men absolutt verdt det!!!!
ORIGINAL: MarcusMamma
skulle gjerne hatt mindre legger eg og... HATER leggene mine... ser ut som ballonger... og ennå større ble de etter eg ble gravid med marcus... nei huff...
bukser som er trang i leggen kan ikke eg gå med nei... går med leggings og pums men føler leggen ser jævlig ut... med skjørt går eg med støvletter og de har eg bestillt til meg på nettet.. elsker den butikken!!!!
http://www.duoboots.no/index.php
her e linken, så kan dere bestille sko etter leggen, om du er stor eller liten... koster litt ekstra men absolutt verdt det!!!!
ORIGINAL: spekkredusererenSUUUUPERT! begynne i kveld allerede! Begynner å bli litt smådesperat etter å få på meg klær som vanlige mennesker igjen..[8D]
Klart du kan trene dem slankere, jeg trente dem en halv cm slankere på bare 4uker. Trente noe som heter Shaping.
Øvelsen jeg gjorde var rett og slett å stå rett i kroppen, så reise seg opp på tå- og ned igjen- opp på tå- og ned igjen. Det virker lett, men så kommer sånn vondkrampegreier. Da gjør du riktig[;)]
Så kombinerer du med å ta et steg til siden osv, alt når du løfter din egen kroppsvekt ved å stå på tå. Dette sammen med riktig kosthold får leggene (og annet) ned[:)]