få tynne legger?

x1xBitzyh

Forumet er livet
Hvordan gjør man egentlig det?

Null problem å få de større, men hva skal man gjøre for å få de mindre? Så engang på tv at de sa at man måtte ta operasjon for å få de mindre fordi man ikke kan trene de mindre,men det synes jeg lyder rart.[&:]

tror du må operere ja!
Kan se for meg at hvis du skal trene de ned, så blir det dvaskt og snasent...

er du ikke fornøyd med leggene dine?

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

tror du må operere ja!
Kan se for meg at hvis du skal trene de ned, så blir det dvaskt og snasent...

er du ikke fornøyd med leggene dine?
ikke i det heletatt, aldri vært det... Har str 36-38 i sko og så har jeg diiigre legger som kun ble mye større av å gå med snuppa... de er så store at jeg ikke får benet igjennom buksebenet på en str 42..[X(][X(]

Synes det er litt godt at buksene sitter til rundt lår og rumpe, men langt fra fint på leggene[&o].. Føler meg mye tykkere enn hva jeg er[&o]

Mine er blitt mye mindre etter jeg sluttet med håndball..
når jeg spilte før jeg ble gravid, var det 25 timer uker med trening, å de var harde som stål, no
blir de bare mindre å mindre å mykere..[8|] 

ORIGINAL: snupsemamma

Har akkurat samme problemet som deg, blomsten!!
Eneste jeg vet om er at det går an å fettsuge leggene, men det er litt drastisk for min del....
er så utrolig lite gøy å gå i skjørt.... Og den moten med smale bukselegger har ikke vært noe for meg... for ikke å snakke om alle de stilige støvlettene jeg sikler etter, men ALDRI kommer til å få presset på meg [:@][:@]

Har aldri hatt på meg høye støvletter omtrent jeg... føler meg som en ku når jeg tar de på meg[8D].. Får vel spandere en tur til kirugen min engang jeg får råd[8|] Jeg ELSKER moten som er med tights og støvletter, men aldri har jeg kommet med ned i noen sko[:(] Skjørt hos meg og er et mareritt... nå etter datra mi har leggene fått et ton strekkmerker på seg og, så synes bare de blir mindre og mindre innbydende å se på[&o]

Har spilt ishocket før og da ble de ikke noe mindre, ikke etter jeg sluttet heller[&o]

GODT å høre at jeg ikke er alene![&o]

Jeg aner ikke jeg... Men lurer på det selv også...
Leggene mine er svære... spilte fotball i 7år og kan vel kalle de "fotballegger"... få støvletter jeg får på... [8|]

Kjenner til problemet. Støveletter var et mareritt å finne.

Legger?? Jeg har lår rett ned i skoa jeg... og det har jeg hatt siden tenåra. Har aldri funnet støvletter som går over leggene, og ser helt jævlig ut i shorts, skjørt, kjole, etc. Slanket meg 20 kilo uten at leggene mistet en millimeter!! [:'(]

ORIGINAL: lenemor

Legger?? Jeg har lår rett ned i skoa jeg... og det har jeg hatt siden tenåra. Har aldri funnet støvletter som går over leggene, og ser helt jævlig ut i shorts, skjørt, kjole, etc. Slanket meg 20 kilo uten at leggene mistet en millimeter!! [:'(]
peneste kjolene er de som rører gulvet?[8D] Det er sånn her hvertfall... men huff da. gått ned mye jeg og og leggene viser ikke tegn til å gi seg... får vel bare spandere litt suging.... hadde vært drømmen å gått i lekre sko![8D]

Du kan prøve å sykle masse da, da trener du jo leggene!![:)]

ORIGINAL: ~Gravid~Berta~

Du kan prøve å sykle masse da, da trener du jo leggene!![:)]
har spilt ishockey og før løp jeg 30 min til 1 time hver dag + syklet 2 km hver hverdag.... Men takk[:D][:)]

skulle gjerne hatt mindre legger eg og... HATER leggene mine... ser ut som ballonger... og ennå større ble de etter eg ble gravid med marcus... nei huff...
bukser som er trang i leggen kan ikke eg gå med nei... går med leggings og pums men føler leggen ser jævlig ut... med skjørt går eg med støvletter og de har eg bestillt til meg på nettet.. elsker den butikken!!!!

http://www.duoboots.no/index.php

her e linken, så kan dere bestille sko etter leggen, om du er stor eller liten... koster litt ekstra men absolutt verdt det!!!!

ORIGINAL: Bymusa

om du vil ha tynne legger, så må du ikke trene sykling/fotball ol

svømming skal være bra

Man må trene utholdenhet med liten belastning, da får man lange muskler i steden for korte.
åssen er det med turgåing?

ORIGINAL: MarcusMamma

skulle gjerne hatt mindre legger eg og... HATER leggene mine... ser ut som ballonger... og ennå større ble de etter eg ble gravid med marcus... nei huff...
bukser som er trang i leggen kan ikke eg gå med nei... går med leggings og pums men føler leggen ser jævlig ut... med skjørt går eg med støvletter og de har eg bestillt til meg på nettet.. elsker den butikken!!!!

her e linken, så kan dere bestille sko etter leggen, om du er stor eller liten... koster litt ekstra men absolutt verdt det!!!!
takk! tittet inne på siden, var mange fine sko[:D] Triste delen var når jeg skulle måle... jeg er 163 høy og mine legger er 49 cm rundt.... KULT[:'(]

men da bestiller du i den str da så kan du ihvertfall gå med kjoler og føle deg vell[:)]

jeg får se hva jeg gjør, var mye stilig der..! Synd de ikke viser åssen skoene ser ut når de er max vidde, derfor jeg må tenke litt[8|][8|] Uansett så er siden lagret![:D]

ORIGINAL: MarcusMamma

Mangen fine der ja. En må vel batale toll på de eller?
Det ern en butikk i sandnes somheter Afrodite som sleger sko med ekstra vidd. Kjempefine.

eg har også store legger,men er stor ellers også[;)]  eg fant meg støvletter på økonomisko som passer supert! mine legger er 45cm.  dei er svart"skinn" som ligger i lag,ikkje stive,så dei strekker og former seg etter leggen.[:)]

ORIGINAL: spekkredusereren

Klart du kan trene dem slankere, jeg trente dem en halv cm slankere på bare 4uker. Trente noe som heter Shaping.

Øvelsen jeg gjorde var rett og slett å stå rett i kroppen, så reise seg opp på tå- og ned igjen- opp på tå- og ned igjen. Det virker lett, men så kommer sånn vondkrampegreier. Da gjør du riktig[;)]

Så kombinerer du med å ta et steg til siden osv, alt når du løfter din egen kroppsvekt ved å stå på tå. Dette sammen med riktig kosthold får leggene (og annet) ned[:)]
SUUUUPERT! begynne i kveld allerede! Begynner å bli litt smådesperat etter å få på meg klær som vanlige mennesker igjen..[8D]

Back
Topp