Få / ingen symptomer

Noken andre som har lite til ingen symptomer. Er 5+3 veker i dag. Kun eit par ganga i løpet av dagen eg kjenne litt menssmerter i mage og hofteparti. Ingen kvalme endå, normalt trøtt, normale pupper. Asso det er jo kjekt å føle seg så pass fin, for all del ikkje klaging på da. Men blir jo litt sånn at man lure på når da plutselig slår inn og at ein håpar luringen utvikla seg bra. Godt nyttår folkens.
 
Er 5+2 og er uggen, ikke noe matlyst, litt vondt i puppene hvis jeg kjenner godt etter, og løs i magen...
 
Noken andre som har lite til ingen symptomer. Er 5+3 veker i dag. Kun eit par ganga i løpet av dagen eg kjenne litt menssmerter i mage og hofteparti. Ingen kvalme endå, normalt trøtt, normale pupper. Asso det er jo kjekt å føle seg så pass fin, for all del ikkje klaging på da. Men blir jo litt sånn at man lure på når da plutselig slår inn og at ein håpar luringen utvikla seg bra. Godt nyttår folkens.

Har i grunn lite symptomer her også. Litt ligamentsmerter igjennom dagen og mye luft, ellers bare småting som jeg egentlig har til vanlig også. Samme som sist enda, er 5 uker i dag. Var litt småkvalm i noen uker sist, så det kommer sikkert snikende etter hvert. Men ellers hadde jeg et veldig fint svangerskap med forrige som er 14 mnd. Tenker at så lenge jeg ikke får blødning eller dødelig vondt så er alt fint :p Så nyter jeg enn så lenge at det ikke merkes så mye
 
Fikk mye murringer fra 6 dager før IKM. Det har roet seg litt nå, men har ømme/oppblåste bryster, sviende brystvorter, ligamentsmerter, er kvalm (verst om morgenen og når jeg ikke har spist på en stund) og supertrøtt.
 
4+6 i dag. Jeg er konstant trøtt, og kunne sikkert sovet hele dagen :happy:
Jeg også føler jeg har litt "lite" symptomer, men det er visst like vanlig som å ha "mange" symptomer.
Får håpe spiren sitter uansett:Heartpink Etter to spontanaborter er jeg livredd for at det skal skje noe, men skal heldigvis få tett oppfølging, og første ultralyd om trolig en ukes tid.
Ellers blir jeg fortere mett, men også fort sulten igjen, blir småkvalm av tanken på sukker og sjokolade, men fysen på det salte.
Litt øm i puppene som kommer og går, men ikke noe som er plagsomt/merkbart.
Plages også med høy puls/hjertebank etter jeg ble gravid. Noen som vet om det er normalt?
 
Noken andre som har lite til ingen symptomer. Er 5+3 veker i dag. Kun eit par ganga i løpet av dagen eg kjenne litt menssmerter i mage og hofteparti. Ingen kvalme endå, normalt trøtt, normale pupper. Asso det er jo kjekt å føle seg så pass fin, for all del ikkje klaging på da. Men blir jo litt sånn at man lure på når da plutselig slår inn og at ein håpar luringen utvikla seg bra. Godt nyttår folkens.

Har lite symptom, akkurat som sist. Litt strekking i livmorområdet, og litt murring i brystene. Ellers er jeg ikke kvalm eller trøtt, så jeg lever som normalt med trening og aktiviteter. Det eneste som plager meg er at tiden går så saaaaakte!
Jeg vil vente til uke 12 med TUL og å offentliggjøre dette. Nå er jeg 5+3 og dagene snegler seg avgårde.
 
Trøst dere med at det blir som regel bedre jo lenger ut i svangerskapet dere kommer, men at for noen må det nok bli verre før det kan bli bedre ;) Lykke til med svangerskapene alle sammen, gleder meg til å følge dere fremover :)
 
Foruten litt små kvalme til tider, og sulten nesten hele tiden, sliten og det enorme sukkersuget, så har jeg veldig lite symptomer for tiden.
 
I går tenkte jeg hu hei hvor fint dette gikk! Første dag tilbake på jobb.. idag våkna jeg med dundrende hodepine, kvalm og uvel. Det kom seg med litt ritz og kaffe heldigvis utover dagen. Nå ligger jeg her med vondt på skambeinet og oppblåst[emoji51][emoji849]
 
Ulidelig trøtt, kvalm og halsbrann[emoji15] var bittelitt kvalm forrige gang, så her virker det å bli andre boller[emoji28] har i tillegg ømme pupper og en del strekk i magen - som er oppblåst og diger[emoji85]
 
Har bare hatt ømme pupper foreløpig, men nå lurer jeg på om bekkenet begynner å merke at juleferien er over og at det belastes en del på jobb Håper det går over
 
jeg hadde super ømme bryster lenge før forventet mens. og strekke-smerter i høyre side. men det som fikk meg til å skjønne at jeg var gravid var at jeg fikk orgasme i søvne...vel og merke så drømte jeg om en dame, og jeg er ikke lesbisk engang! da skjønte jeg at hormonene mine løp løpsk...det må være sånn tenåringsgutter har det;)
 
I dag kom symptomene kastet på meg er 4+5, ømme bryster, kvalme.. Er vel bare å glede seg de neste ukene;)
 
Jeg har ingen symptomer.. utover at jeg er ulidelig trøtt!
 
I dag merket jeg hormonene,under et møte kom plutselig tårene! Så flaut...[emoji85]

Er det flere enn meg så e litt redd for samleie?
Har rn del murringer, så lysten er heller ikke helt på topp...
Men er så redd for at en orgasme kan ødelegge...
Er dette bare tull? [emoji85]
 
I dag merket jeg hormonene,under et møte kom plutselig tårene! Så flaut...[emoji85]

Er det flere enn meg så e litt redd for samleie?
Har rn del murringer, så lysten er heller ikke helt på topp...
Men er så redd for at en orgasme kan ødelegge...
Er dette bare tull? [emoji85]

Sist så hadde vi sex gjennom hele svangerskapet, mens nå er jeg redd. Vet ikke hvorfor... [emoji848]
 
Jeg har suuuuper ømme bryster og er utrolig trøtt og sliten hele tiden. Noen dager med vondt i hodet og litt mensmurringer. Men nada kvalme enda... håper ikke noe er galt nedi der
 
Jeg fant det ut for en ukes tid siden. Og hadde den første uken murringer og stikkinger i magen. Småkvalm en dag i en times tid.
Idag har jeg kjent absolutt ingenting annet enn litt ømme bryster.
Det bekymrer meg veldig...
nesten så jeg håper kvalmen kommer. :sorry:
Noen andre som har hatt det slik?
Er 5+2 idag.
 
Er 5+3 og har ikke mange symptomer. Noen ganger kjennes det ut som jeg har en liten ball i venstre eggstokk. Litt ømme bryster.
Er glad for at jeg ikke er kvalm.
 
Puppene føles som steiner på morgenen og når jeg våkner på natta. Hvis jeg snur meg da så er det så utrolig vondt! Skjønner ikke hvordan der er mulig! Rimelig trøtt og sliten, og småvisitter av kvalmen innimellom..
 
Back
Topp