Få / ingen symptomer

Sofia85

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Jeg fikk denne i dag, og det går i alle fall rette veien[emoji7] bortsett fra litt ligamentsmerter, har jeg foreløpig ingen symptomer. Mener jeg hadde mye mer forrige svangerskap, men ikke så lett å huske de første ukene[emoji4] 4+5 i dag.

Hvilke symptomer har dere?

15265e921836a92932dbccc6096efef7.png
 
Jeg fikk denne i dag, og det går i alle fall rette veien[emoji7] bortsett fra litt ligamentsmerter, har jeg foreløpig ingen symptomer. Mener jeg hadde mye mer forrige svangerskap, men ikke så lett å huske de første ukene[emoji4] 4+5 i dag.

Hvilke symptomer har dere?

15265e921836a92932dbccc6096efef7.png


Gratulerer! Jeg er i 5+4, og har ikke mye symptomer enda. Det eneste er vel at jeg har mistet matlysten, og har ikke lyst på noe. Minst av alt har jeg lyst på sukker, var nesten kvalmt å feire jul igår med alt godteri og kaker.
Men dette symptomet er jeg egentlig veldig glad for, kanskje jeg ikke trenger å gå opp så veldig mye
 
Jeg føler jeg har mye symptomer denne gangen [emoji28] 3+5 idag

- Sliten og trøtt (blitt noe bedre kanskje)
- småkvalm
- kviser (blitt noe bedre)
- fett hår
- stikking
- mensmurringer
- ømme, tunge og litt større pupper

Hatt sykehusinnleggelser pga kvalme/oppkast før men har da vært helt frisk frem til ca uke 8 så håper ikke småkvalmen nå betyr at jeg blir enda dårligere.
 
Egentlig ingen symptomer. 4+2 og fant ut lillejulaften at jeg var gravid. Samme som sist altså, den mnd jeg følte meg minst gravid var den mnd spira faktisk satt
 
Jeg er trøtt og litt kvalm. Også er jeg litt hard i magen:) Fikk 2-3 på testen lørdag, da var jeg 4+1. Har en test igjen med ukeindikator så tenker ta den midt i uke 5. For da vil den vel kanskje si 3+ om det går rett vei?[emoji4]
 
Har vel symptomer som kommer og går. Er ikke så bekymra for det ennå, er jo grenser når jeg bare er 4+4. Men kvalm i bølger(helt grusomt), usannsynlig trøtt, ligamentsmerter og tisser hele tida. Merker at hormonene er litt på tur, men håper kvalmen roer seg litt:(
 
Lite ennå heldigvis :headphone: regner med at de kommer snikende og plutselig. Skal være glad det har vært så bra nå i jula - har et håp om å holde dette hemmelig så lenge som mulig :bookworm:
 
Jeg føler jeg har mye symptomer denne gangen [emoji28] 3+5 idag

- Sliten og trøtt (blitt noe bedre kanskje)
- småkvalm
- kviser (blitt noe bedre)
- fett hår
- stikking
- mensmurringer
- ømme, tunge og litt større pupper

Hatt sykehusinnleggelser pga kvalme/oppkast før men har da vært helt frisk frem til ca uke 8 så håper ikke småkvalmen nå betyr at jeg blir enda dårligere.

Når jeg tenker meg om har jeg også murringer, trøtt og litt ømme pupper også. Og veldig mye luft i magen på ettermiddag / kveld!! Skikkelig ballongmage[emoji23] huff da, håper du slipper innleggelser denne gangen!!
 
Jeg er trøtt og litt kvalm. Også er jeg litt hard i magen:) Fikk 2-3 på testen lørdag, da var jeg 4+1. Har en test igjen med ukeindikator så tenker ta den midt i uke 5. For da vil den vel kanskje si 3+ om det går rett vei?[emoji4]

Skulle tro det ja[emoji4] jeg tok første digital en mandag, og da valgte jeg bare å ta neste digitale mandagen etter. Viste da 2-3 (første 1-2). Tenker jeg da venter til neste mandag før jeg tar neste og satser på at den viser 3+[emoji4]
 
Jeg har (uten at jeg selv har merket det) fått et enormt søtsug, har sååå lyst på sjokolade hele tiden [emoji14] og oppblåst i magen. Murringer i nedre del av magen og mer sliten.
 
Jeg merker ikke så mye enda jeg heller.
Kvalmen kommer og går.
Magen er i ubalanse, men gått seg litt mer til i jula med all den fete maten [emoji18]
Gått opp en kilo og er full av vann!
Sulten, men har ikke lyst på noe.
Hissig som en veps (super kult når man har en liten en i hus)
Mange ligamentsmerter [emoji85]

Bortsett fra det er det stille [emoji55] Sikkert stille før stormen [emoji23]
 
Lite symptomer endå. Menssmerter og litt magesmerter. Får sjå om da kjem noke meir etterkvart som tida går.
 
Så emosjonell siste dagene! Mitt først "hm" er det noe på gang her fikk jeg faktisk 18 des da jeg tok en båt, ble veldig fort uggen og ingen mat smakte noe. Nedsatt mat lyst og lyst på mat er der fortsatt. Ømme bryster. Ellers er jeg fin. Tar meg selv stadig i å "komme på" at jeg er gravid [emoji16]
 
Fikk positiv digital i dag 3+3 [emoji847]
Første tegn jeg fikk som ga mistanke, var kløe i puppene [emoji23]
Blir fort kvalm når jeg er sulten og lett hangry...ellers murrer det med jevne mellomrom, kviser og fett hår og er veeeldig utmattet [emoji849]
 
Artig å lese om andre sine symptomer [emoji4]
Selv er jeg en del kvalm, spesielt hvis jeg er sulten. Her går det i salte kjeks. Sover lettere, men er trøtt hele tiden... Ømme nipler, litt ligamentsmerter og føler korsryggen min er litt "løs" /svak i korsryggen. Mye småting rett og slett [emoji12]
 
Artig å lese om andre sine symptomer [emoji4]
Selv er jeg en del kvalm, spesielt hvis jeg er sulten. Her går det i salte kjeks. Sover lettere, men er trøtt hele tiden... Ømme nipler, litt ligamentsmerter og føler korsryggen min er litt "løs" /svak i korsryggen. Mye småting rett og slett [emoji12]

Jeg har også litt samme følelse i ryggen om dagen. Om jeg legger meg helt flatt ned på sofan og puster sakte ut så kommer det liksom ett lite ‘’knepp’’ nederst i ryggen.
 
Å der kom kvalmen...! [emoji40]
 
Kanskje jeg bør legge til at jeg er litt humørsyk og, deg går utover mannen til tider [emoji56]
 
Halsbrann, sensitiv mage som gjorde meg kvalm (magen likte ikke julemat for å si det sånn), trøtt [emoji28] kunne godt sovet halve dagen [emoji28] har også ømme pupper og er litt øm og oppblåst nederst i magen.
 
Back
Topp