Få flere poeng!!!!

Favorittfarge; interiørmessig; grønn, klesmessig; lilla
Favoritt mat: thai eller Indisk
Beste ferie: Thailand!
Barn: ja en sønn på litt over to år pluss lillefrø i magen ❤️
Mann: samboer på 6 året, og har 7-årsjubileum i november <3
Drømmer om: familie på 4 pluss katt (som jeg enda ikke har klart å overtale samboeren til å få ;) )
Er dyremenneske delux, og savner virkelig å holde på med dyr, spesielt etter at min kjære hest måtte avlives før sommeren...
Så trist å miste hesten!!! De er virkelig noen fantastiske gode venner!!jef har lyst på hest senere en gang, men får holde med de to mamma har :)

Favotitt farge: Blå og beige.
Favoritt mat: Kylling file, bernesaus, ris, brokoli og søt chilli saus! :)
Beste ferie: Tyrkia tur og hyttetur med kjæresten!
Barn: Mini i magen♡
Mann: Kjæreste og samboer med en nydelig gutt! ♡
Drømmer om: å bygge drømmehuset, fullføre all utdanning og kunne jobbe med det jeg ønsker og sist men ikke minst få en nydelig familie sammen med kjæresten :)
Hva er drømme utdannelsen da? Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal satse på sykepleier, barnehagelærer eller markedsføring :)

Hva er drømme utdannelsen da? Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal satse på sykepleier, barnehagelærer eller markedsføring :)

Drømmeutdannelsen er å videre utdanne meg når jeg har muligheten i tillegg til helsefagarbeider utdannelsen som jeg nå snart har. Å da kunne jobbe med mennesker med spesielle behov, psykiatri, rus, barnevern :-) Men vet ikke hva utdannelsen min blir til slutt når jeg kan jobbe med alt dette. ;-)

Høres bra ut! Jeg skulle gjerne tatt meg en utdannelse nå, men må vente til jeg er ferdig i perm..:)

Du er det ja^^
Synd at det ikke er fred der:(
Ja! Det er bare kjempe trist. Jeg har bare gode minner derfra, noe som gjør det enda vanskeligere å ikke få opplevd det igjen. Men jeg har fortsatt en drøm om å kunne besøke det igjen<3

Forresten,ang samle poeng! Får du fortsatt ikke komme inn på skjult?

Drømmeutdannelsen er å videre utdanne meg når jeg har muligheten i tillegg til helsefagarbeider utdannelsen som jeg nå snart har. Å da kunne jobbe med mennesker med spesielle behov, psykiatri, rus, barnevern :-) Men vet ikke hva utdannelsen min blir til slutt når jeg kan jobbe med alt dette. ;-)
Sosionom kanskje? ;-)

Ja! Det er bare kjempe trist. Jeg har bare gode minner derfra, noe som gjør det enda vanskeligere å ikke få opplevd det igjen. Men jeg har fortsatt en drøm om å kunne besøke det igjen<3

Forresten,ang samle poeng! Får du fortsatt ikke komme inn på skjult?

Ja det er trist! Håper du får dra tilbake en gang!!:)
Jeg har ikke vært medlem i en mnd enda:/

Back
Topp