Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har ingen tips egentlig, men jeg kunne også tenke meg et tredje barn, men mannen min sier nei.. Tror ikke han kommer til å endre mening dessverre, enda yngste bare er 10 mnd.
Så man får heller sette opp lister over ting som blir vanskeligere å gjøre med 3 barn, frihet man har når man ikke har baby og småunger lenger. Fylle tida med ting som man liker å gjøre og som ikke er like enkelt å gjøre når man er i småbarnsfasen.
For min del kjenner jeg at det er uaktuelt å begynne på ny runde med småbarn da, det skal være nå eller aldri. Men, som sagt tviler jeg på at mannen min kommer til å synes det er en god ide. Og det er jo alltid den som ikke vil ha barnet som bestemmer, føler jeg![]()
Har også en på 11, og en på 13, nu sitt æ her i uke 16+3Vi var jo ferdig med barn, har en på 11år og en på 15år. Men så begynte vi sånn smått å prate om å kanskje få nr 3 i fjor, så nå sitte jeg her da i uke 19. vi gleder oss veldig alle 4![]()

Jeg også var ferdig. Har ei jente på snart 14 og en gutt på 9.