FÅR DERE JENTE ELLER GUTT?

Moro å se at det er flere som bare måtte vite hva det blir :)
 
Hei Hege23, åssen får du opp den ticker-saken som viser hvor langt du er på vei? Jeg fant en på nettet, men hva gjør jeg for å få den inn hit?
 
Hei Musefisa :) velkommen hit. Trykker du på min åpner du et vindu der du skal fylle inn masse rar. Det står bra forklart på test sidene til dette forumet :) Får du det fortsatt ikke til må du bare skrive til meg.. Lykk til
 
Det er liten guttebaby i magen min[:)]
 
heisann..

jeg også går på volvat i fredrikstad og har fått bekreftet at jeg venter en lita jente selv..
hvem jordmor var du hos der??
 
Vi vet ikke hva vi får, men både jeg og svigermor er sikre på at det blir en gutt (eller to?). En venninne av meg sier at vi er typiske "gutteforeldre", og at vi kommer til å få bare gutter. Kinesisk fødselskart sier også klart gutt.

Har ennå ikke fått første time for UL, så vi får bare vente...
 
Vi får gutt [:)] en med tut! Det var i hvert fall det de sa på UL, at det ikke var noen tvil. Men de kan jo ta feil... Skal om 14 dager igjen, bebisen var så sjenert at han bare snudde ryggen til slik at vi ikke fikk tatt noe bilde.... En vilter krabat!
 
Velkommen hit til forumet gmarie!!!!
 
Vet ikke vi da, men er ikke så langt på vei at det synes en gang [:D]. Men har to gutter, så man trenger ikke å være Petter Smart for å skjønne hva vi håper[:)]. Men det viktigste ER uansett at ungen er frisk!! Vi skal vite denne gangen, visste ikke sist, og det var i grunnen veldig flott, men nå vil vi vite, like greit å ikke tro i ni mnd at det er ei jente så kommer lillebror nr to. [:D]
 
jeg får en gutt det sier ihvertfall legen på ul selv om det var i uke 12 var han skråsikker så en så lenge er det en liten tiger i magen vi får se om det blir en liten pusejente neste ul som er 1 uken i okt,,, da er jeg nesten halvveis...
 
Vi spurte jordmor på ordinær UL, men hun ville ikke si noe fordi hun ikke var helt sikker....

Dere som har sett kjønnet på privat Ul; hvilken uke var dere i da? Når er der "for sent"?

Magefølelsen sier gutt og kinesisk kalender sier gutt. Sist var jeg overbevist om jente og det fikk vi. (Kinesisk kalender visste også jente, men den har jeg ikke sett før nå i ettertid)
 
[:D]vi klarte heller ikke å vente fikk vite at det er en lita jente vi venter så spent på å få møte[:)]
 
heisann
ja vi måttte vite det vi også og vi fikk beskjed om at vi venter en liten gutt.. så nå er det bare glede fram til barnet kommer i januar[;)]
ORIGINAL: Hege23

Hei hei alle sammen :)


Er det noen av dere som har vært på ul og fått vite kjønnet? Jeg var en av de som ikke klarte å vente. Jeg har også vært på privat ul på Volvat i Fr.Stad for å få bekreftet at det var jente baby i magen min.


Hva får dere?

 
Back
Topp