FÅR DERE JENTE ELLER GUTT?

Hege23

Glad i forumet
Hei hei alle sammen :)


Er det noen av dere som har vært på ul og fått vite kjønnet? Jeg var en av de som ikke klarte å vente. Jeg har også vært på privat ul på Volvat i Fr.Stad for å få bekreftet at det var jente baby i magen min.


Hva får dere?
 
Er like spent som du var! Tror jeg skal bestille meg en privat UL jeg også. Men er bare 12 uker på vei, så det er vel litt tidlig for å bekrefte kjønn?
 
jeg får en jente jeg [:D]
 
Vi får jente![:D][:D][:D]
 
Var på Ul fredag 12, men omtrent før vi kom inn døra ropte samboeren min at vi skal ikke vite hva det er!!! Så jeg må nok vente...
 
får 1 gutt[:D]
 
Vet ikke hva vi får[:)] Spennende[:D]
 
Hvordan klarer dere vente SÅ lenge...???

Jeg ville vite når jeg hadde lest to streker på grav.test. Enda da er det ikke noe kjønn.... he he...[:D]
 
Samme her du[&:] Så lei atte!!!!
 
Vet hvordan det er å vente!!! Men det er spennende!! Vet ikke hva det blir her eller, men det er vel ikke så alt for lenge før svaret kommer...[:)]
 
Vi skal vite, men vi får ikke vite før 5 september.. Går bare å venter i spenning[:D] Vi prøvde den der kjønn-kalkulatoren de har her, og den sa jente.. Jeg jobber i tillegg i hjemmetjenesten å de gamle damene jeg er hos sier at jeg har jentemage[:)] Så vi får bare vente å se!
 
Vi får gutt. Mgaefølelsen sa jente, kinesisk fødselskart sa jente, blodskiftetest sa jente, men ltralyd viste GUTT![:D]
 
Jente får vi [:D]
 
jente[:)]
 
:) Jeg får en skjønn liten gutt:)
 
Legen min ville ikke si noe siden han ikke klarte å se det skikkelig, men jeg tvang han til å si hva han trodde! Det ser mest jenteaktig ut, men jeg måtte love at jeg ikke sprang ut og kjøpte rosa med en gang!! [:D]
Alle vil jo selvfølgelig ha et friskt barn, uansett kjønn, men jeg må innrømme jeg ble litt ekstra glad når han sa at det kanskje blir ei lita pia.. Men hvis det viser seg å bli en gutt, blir jeg helt sikkert like glad!
 
Jeg vet heller ikke, mulig at tvilling to er ei jente, men jordmor ville ikke si det helt sikkert. Tvilling 1 lå på magen. Men jeg har ny ultralyd om 3 uker. Jeg klarer ikke å vente til de kommer ut[:)]
 
Hei vi får en liten gutt. Han skal hete Daniel. Jordmora så det med en gang.
 
Back
Topp