Evighetstråd...

Mookie

Glad i forumet
VIP
Septemberlykke 2015
Her kan vi skrive alt som ikke krever en egen tråd, og som kanskje ikke heller krever noe svar :)
Et sted for små betraktninger, utblåsninger osv.
La oss se hvor lang den kan bli!

Så koselig å trives sååå godt på jobb! ;) Hva driver du med?
*Vil også ha en sånn jobb* (Eller, vil ha en jobb... Haha :D)

Okei, liker ikke sjokolade lengre... Men er ikke så sikker på at Gjende kjeks med sjokoladetrekk er så innmari mye sunnere... :P

Merker virkelig at jeg håper på at jeg er gravid nå... Sluttet på p-sprøyta i juli, brukt kondom siden, masse tegn som gjør at jeg mistenker graviditet.. Kanskje bare kroppen som kødder, men det får meg virkelig til å ville droppe kondom nå når jeg har tenkt så mye på å kanskje skulle være gravid......

Selv om jeg ikke skulle være gravid nå, så kanskje det gir en ekstra liten dytt på å skulle bli aktive prøvere igjen 

Novembergull med juniskatt skrev:

jobber i en restaurant/bar som tilhører et hotell... Jobben er det no så som så med.., men noen av de jeg jobber med er så fantastisk at jeg stortrives.. :-) Samme hvilken jobb en gjør så lenge en at gode kollegaer vettu... ;-)

Sulla skrev:

jobber i en restaurant/bar som tilhører et hotell... Jobben er det no så som så med.., men noen av de jeg jobber med er så fantastisk at jeg stortrives.. :-) Samme hvilken jobb en gjør så lenge en at gode kollegaer vettu... ;-)

Det er jeg sååå enig i - gode kolleger og godt arbeidsmiljø er absolutt det viktigste!

Joyfull skrev:
Merker virkelig at jeg håper på at jeg er gravid nå... Sluttet på p-sprøyta i juli, brukt kondom siden, masse tegn som gjør at jeg mistenker graviditet.. Kanskje bare kroppen som kødder, men det får meg virkelig til å ville droppe kondom nå når jeg har tenkt så mye på å kanskje skulle være gravid......

Selv om jeg ikke skulle være gravid nå, så kanskje det gir en ekstra liten dytt på å skulle bli aktive prøvere igjen 

Er helsa "på plass" igjen, så er det vel bare å kjøre på... 
Eller så får vi håpe den allerede sitter!!

Joyfull skrev:

Fikk negativ test idag, så tipper det bare er hormonkluss 
Meen, fått ekstra guts til å snakke med legen, så idag tok jeg opp spørsmålet om når vi kan begynne å prøve igjen...
Har fått klarsignal for å slutte på hormonell prevansjon, og nå sa han at det ikke er noe risiko for meg eller evt foster om jeg blir gravid nå.. 
Så det er min og mannens valg om vi vil starte prøvingen.. Tipper det blir klarsignal fra mannen, han er like klar som meg.... 

Sååå MASSE lykke til, ALLE sammen her inne. 
Skal snike litt på dere innimellom, heie litt.. 

Joyfull skrev:

Joyfull skrev:

Fikk negativ test idag, så tipper det bare er hormonkluss 
Meen, fått ekstra guts til å snakke med legen, så idag tok jeg opp spørsmålet om når vi kan begynne å prøve igjen...
Har fått klarsignal for å slutte på hormonell prevansjon, og nå sa han at det ikke er noe risiko for meg eller evt foster om jeg blir gravid nå.. 
Så det er min og mannens valg om vi vil starte prøvingen.. Tipper det blir klarsignal fra mannen, han er like klar som meg.... 

Sååå MASSE lykke til, ALLE sammen her inne. 
Skal snike litt på dere innimellom, heie litt.. 

Lykke til med prøvingen:-D

Joyfull: Dumt det ikke var noe nå da, men da ønsker jeg dere lykke til med den neste tiden! Blir sikkert deres tur snart og!

Jeg har ikke lyst på godteri, men eeeeeelsker cherrytomater for tida.. Spiste nettopp opp et helt brett med sånne klase cherrytomater... Jøss, for en craving!

Jeg er håpløs altså hehe

kjenner jeg er veldig glad og senket skuldrene litt etter legetimen i dag, MEN kjenner jeg ikke greier å roe meg skikkelig enda...håper tiden går fort fremover, men det gjør den sikkert ikke.

en annen positiv ting er jo at jeg ikke har blødd noe enda i dag for første gang siden dagen etter positiv test som er 1,5 uke siden:-D

Jeg var i begravelse i går.... Det var tungt, vondt, igrunnen bare helt jævlig, men samtidig en veldig flott seremoni!

Joyfull: Kjipt med negativ test, meeen så herlig at dere har fått grønt lys for prøving!! Må jo være utrolig deilig å vite at alt er trygt for deg og kommende babis <3 Lykke til med prøvingen! Og snik gjerne... :D

Delphi: Hurra for blødningsfri dag!!! Nå må du bare prøve å puste med magen og faktisk nyyyte ;) (Jada, lett for meg å si... Haha :D)

Mannen var på butikken og kjøpte newborn-bleier til minsta sin BabyBorn dukke... Hmmm... Lurer på om det blir bygdesnakk nå...? Hoho 

Lurer på når sjokoladeslutten skal begynne å gi utslag på vekta...? Kan godt ta noen av de kiloene jeg allerede har klart å legge på meg! (Skjønner ikke at det er mulig...)

I dag så er det 33 uker til jeg har termin. Tenk at om 33 uker så har jeg enten en liten baby i mine armer, ligger og føder eller er skikkelig utålmodig (og svær):-D

Back
Topp