Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig å trives sååå godt på jobb! ;) Hva driver du med?Novembergull med juniskatt skrev:
*Vil også ha en sånn jobb* (Eller, vil ha en jobb... Haha :D)
Sulla skrev:
Så koselig å trives sååå godt på jobb! ;) Hva driver du med?Novembergull med juniskatt skrev:
*Vil også ha en sånn jobb* (Eller, vil ha en jobb... Haha :D)
jobber i en restaurant/bar som tilhører et hotell... Jobben er det no så som så med.., men noen av de jeg jobber med er så fantastisk at jeg stortrives.. :-) Samme hvilken jobb en gjør så lenge en at gode kollegaer vettu... ;-)
Merker virkelig at jeg håper på at jeg er gravid nå... Sluttet på p-sprøyta i juli, brukt kondom siden, masse tegn som gjør at jeg mistenker graviditet.. Kanskje bare kroppen som kødder, men det får meg virkelig til å ville droppe kondom nå når jeg har tenkt så mye på å kanskje skulle være gravid......Joyfull skrev:
Selv om jeg ikke skulle være gravid nå, så kanskje det gir en ekstra liten dytt på å skulle bli aktive prøvere igjen
Novembergull med juniskatt skrev:
Merker virkelig at jeg håper på at jeg er gravid nå... Sluttet på p-sprøyta i juli, brukt kondom siden, masse tegn som gjør at jeg mistenker graviditet.. Kanskje bare kroppen som kødder, men det får meg virkelig til å ville droppe kondom nå når jeg har tenkt så mye på å kanskje skulle være gravid......Joyfull skrev:
Selv om jeg ikke skulle være gravid nå, så kanskje det gir en ekstra liten dytt på å skulle bli aktive prøvere igjen
Er helsa "på plass" igjen, så er det vel bare å kjøre på...
Eller så får vi håpe den allerede sitter!!
Joyfull skrev:
Novembergull med juniskatt skrev:
Er helsa "på plass" igjen, så er det vel bare å kjøre på...
Eller så får vi håpe den allerede sitter!!
Fikk negativ test idag, så tipper det bare er hormonkluss
Meen, fått ekstra guts til å snakke med legen, så idag tok jeg opp spørsmålet om når vi kan begynne å prøve igjen...Har fått klarsignal for å slutte på hormonell prevansjon, og nå sa han at det ikke er noe risiko for meg eller evt foster om jeg blir gravid nå..
Så det er min og mannens valg om vi vil starte prøvingen.. Tipper det blir klarsignal fra mannen, han er like klar som meg....
Sååå MASSE lykke til, ALLE sammen her inne.Skal snike litt på dere innimellom, heie litt..