Eventyrfabrikken

Søtnos*

Glad i forumet
Flere som har vært der med kidza? Vi har vært der en gang og ho syns det var kjempe moro. [:D]Tenkte å ta en tur i morgen og siden det bare er meldt regn...

Er egentlig ganske negativt instilt til sånne plasser.
Bakteriebombe nr. 1. For kan ikke se for meg at de vasker/spriter flere ganger om dagen. Eller at de stopper barn som hoster, snørrer, nyser....

Jeg måtte google for å finne ut hva det er. [:D] Vi har et lignende lekeland i nærheten, men vi har ikke vært der enda.

Jeg vil ikke tro at lekeland er større bakteribomber enn andre steder det er barn, f.eks barnehagen.. Snørrete barn blir ikke stoppet der heller. [8|]

ORIGINAL: Dragemamma

Bakteriebombe nr. 1. For kan ikke se for meg at de vasker/spriter flere ganger om dagen. Eller at de stopper barn som hoster, snørrer, nyser....

Hvis man skal tenke sånn kan man ikke gå utenfor husets fire vegger...[8|] Tenk på alle bakteriene i bhg, kjøpesenteret osv[:-]

Uhm?
"Sånne plasse" er vel ikke mer hygieniske enn en barnehage? En buss? En svømmehall?

ORIGINAL: trudepude_

Uhm?
"Sånne plasse" er vel ikke mer hygieniske enn en barnehage? En buss? En svømmehall?

Sånne plasser - store lekeland.

Barnehager og svømmehaller blir rengjort daglig.
I barnehagen får ikke syke barn komme.

Dere må gjerne se på det som hysterisk, men jeg ser på det som å være litt forsiktig.
Vi tar heller en tur i skogen (gjerne med andre familier), leker i venners eller egen hage og hus. Også gleder vi oss til barna blir litt større og vi skal ta overnattingsturer, ut med kano eller kan ta en tur i klatreveggen.

Masse morro å finne på ute :)
Jeg ser ingen begrensninger i å ikke ville inn på lekeland ;)

----Men nå var ikke spørsmålet hva jeg mener er bakteriebomber. Spørsmålet var om andre har vært på slike lekeland, og jeg postet mitt svar [:)]

ORIGINAL: Søtnos*

Hvis man skal tenke sånn kan man ikke gå utenfor husets fire vegger...[8|] Tenk på alle bakteriene i bhg, kjøpesenteret osv[:-]

På kjøpesenter har jeg ingen behov for å bruke tid sammen med ungene mer enn vi må når det skal kjøpes inn sko og tøy som MÅ prøves. Liker heller å handle til dem og så heller ta en byttetur om det trengs.

Kjedelig at du bare kan være inne i huset eller inne i andre byggninger [;)]

----Men nå var ikke spørsmålet hva jeg mener er bakteriebomber. Spørsmålet var om andre har vært på slike lekeland, og jeg postet mitt svar [:)]

Sånne plasser - store lekeland.

Barnehager og svømmehaller blir rengjort daglig.
I barnehagen får ikke syke barn komme.

Dere må gjerne se på det som hysterisk, men jeg ser på det som å være litt forsiktig.
Vi tar heller en tur i skogen (gjerne med andre familier), leker i venners eller egen hage og hus. Også gleder vi oss til barna blir litt større og vi skal ta overnattingsturer, ut med kano eller kan ta en tur i klatreveggen.

Masse morro å finne på ute :)
Jeg ser ingen begrensninger i å ikke ville inn på lekeland ;)

Får du ikke et dilemma når ungene dine blir invitert i fødselsdager i sånne lekeland da?
Her er det veldig pop og invitere i barnebursdager på f.eks Capella Play, Metro Lekeland osv..

Beklager at jeg kupper tråden din Søtnos*!

ORIGINAL: trudepude_

Får du ikke et dilemma når ungene dine blir invitert i fødselsdager i sånne lekeland da?
Her er det veldig pop og invitere i barnebursdager på f.eks Capella Play, Metro Lekeland osv..

Beklager at jeg kupper tråden din Søtnos*!

Den gangen det dukker opp så får vi ta det da.
Det er ingen i vår omgangskrets som ønsker å bruke det[;)]

Kupp i vei[:D]

Som svar til deg Dragemamma: Nei vi må absolutt ikke inn på sånne steder, vi er mye i skogen med bikkja. Men når jeg ser hvor stor glede Emilie har av å være der så drar vi[:D][:D] Bakterier eller ikke[:-] [:-]

Ja og det var utrolig morsomt det [:D] Både for ho og oss. Tipper det blir mer moro når ho skjønner ennå mer av det som er der da [:)]

|var der i dag , han syntes det var kjempe morro,,,

Vi har vært flere ganger på evetyrfabrikken, det er stooor stas![:)]

Back
Topp