Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dragemamma
Er egentlig ganske negativt instilt til sånne plasser.
Bakteriebombe nr. 1. For kan ikke se for meg at de vasker/spriter flere ganger om dagen. Eller at de stopper barn som hoster, snørrer, nyser....
Bakteriebombe nr. 1. For kan ikke se for meg at de vasker/spriter flere ganger om dagen. Eller at de stopper barn som hoster, snørrer, nyser....
ORIGINAL: trudepude_
Uhm?
"Sånne plasse" er vel ikke mer hygieniske enn en barnehage? En buss? En svømmehall?
ORIGINAL: Søtnos*
Hvis man skal tenke sånn kan man ikke gå utenfor husets fire vegger...[8|] Tenk på alle bakteriene i bhg, kjøpesenteret osv[:-]
Sånne plasser - store lekeland.
Barnehager og svømmehaller blir rengjort daglig.
I barnehagen får ikke syke barn komme.
Dere må gjerne se på det som hysterisk, men jeg ser på det som å være litt forsiktig.
Vi tar heller en tur i skogen (gjerne med andre familier), leker i venners eller egen hage og hus. Også gleder vi oss til barna blir litt større og vi skal ta overnattingsturer, ut med kano eller kan ta en tur i klatreveggen.
Masse morro å finne på ute :)
Jeg ser ingen begrensninger i å ikke ville inn på lekeland ;)
----Men nå var ikke spørsmålet hva jeg mener er bakteriebomber. Spørsmålet var om andre har vært på slike lekeland, og jeg postet mitt svar [:)]
ORIGINAL: trudepude_
Får du ikke et dilemma når ungene dine blir invitert i fødselsdager i sånne lekeland da?
Her er det veldig pop og invitere i barnebursdager på f.eks Capella Play, Metro Lekeland osv..
Beklager at jeg kupper tråden din Søtnos*!