Nå blir det spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig! Jeg er høygravid for svarte, ta litt hensyn. [emoji23] Jeg trenger all den søvnen jeg kan få.Sukk.. kan de ikke bare komme til poenget? Jeg vil sove! Dette «vente på stemmene underholdningen» gir meg nada..
Enig! Jeg er høygravid for svarte, ta litt hensyn. [emoji23] Jeg trenger all den søvnen jeg kan få.
Nå er det natta her. [emoji324][emoji322]Fyyy som de drøyer! Syns ikke Rybak fikk så hard konkurranse så føler meg sikker på at han går videre, så vurderer å bare gå å legge meg
Nå er det natta her. [emoji324][emoji322]
Delfinale ja! Norge er videre til finalen på løøørdaaag!! Woop!Har visst gått glipp av noe :S var der delfinale?
Oi! Stas da! Får prøve å huske å få med meg finalen på lørdag jeg da! Får ikke med meg noe for tiden, er så fjernDelfinale ja! Norge er videre til finalen på løøørdaaag!! Woop!
Skal ikke skryte på meg så mye jeg heller. Trodde det var finale idag jeg.. HahaOi! Stas da! Får prøve å huske å få med meg finalen på lørdag jeg da! Får ikke med meg noe for tiden, er så fjern
Skal ikke skryte på meg så mye jeg heller. Trodde det var finale idag jeg.. Haha
Da har du noe å se frem til i kveldOg jeg har ikke fulgt med i det hele tatt, og aner ikke hvilke sang(er) det er snakk om en gang
Er dette det samme som gramprix?Da har du noe å se frem til i kveld
Ja eurovision er vel når alle landene er med men mgp (melodi grand prix) er når det er i Norge?Er dette det samme som gramprix?
Er bare vi i Norge som sier melodi grand prix ja. [emoji23] Sier det om finalen også for så vidt.Ja eurovision er vel når alle landene er med men mgp (melodi grand prix) er når det er i Norge?
Da ble jeg litt klokereEr bare vi i Norge som sier melodi grand prix ja. [emoji23] Sier det om finalen også for så vidt.
Tviler på at Norge vinner ikveld, liker Rybak generelt, men syns ikke dette er hans beste verk akkurat
Måtte inn på Spotify og høre. Ikke en hit for meg hellerTviler på at Norge vinner ikveld, liker Rybak generelt, men syns ikke dette er hans beste verk akkurat