Eurovision!

Sukk.. kan de ikke bare komme til poenget? Jeg vil sove! Dette «vente på stemmene underholdningen» gir meg nada..

Sukk.. kan de ikke bare komme til poenget? Jeg vil sove! Dette «vente på stemmene underholdningen» gir meg nada..
Enig! Jeg er høygravid for svarte, ta litt hensyn. [emoji23] Jeg trenger all den søvnen jeg kan få.

Enig! Jeg er høygravid for svarte, ta litt hensyn. [emoji23] Jeg trenger all den søvnen jeg kan få.

Fyyy som de drøyer! Syns ikke Rybak fikk så hard konkurranse så føler meg sikker på at han går videre, så vurderer å bare gå å legge meg :hilarious:

Ja eurovision er vel når alle landene er med men mgp (melodi grand prix) er når det er i Norge?
Er bare vi i Norge som sier melodi grand prix ja. [emoji23] Sier det om finalen også for så vidt.

Tviler på at Norge vinner ikveld, liker Rybak generelt, men syns ikke dette er hans beste verk akkurat

Tviler på at Norge vinner ikveld, liker Rybak generelt, men syns ikke dette er hans beste verk akkurat

Er enig i at det ikke er den beste låta, men... MGP er uforutsigbart, sjelden den beste låta vinner. Det går mye på sjarm og scenetekke, og der scorer Rybak mange poeng - i hvert fall om han tar den helt ut.

Her heies det på Norge (meg) og Italia (kidden). Jeg digger forøvrig Tsjekkia og Israel.

Back
Topp