Det er virkelig obligatorisk med en sånn tråd i kveld!
Heia Rybak!!
Heia Rybak!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns Danmark sin var bra i år..
Ja var ikke noe heavy nei. HeheJeg liker konseptet veldig godt, men syns de kunne hatt litt mer trøkk!
Det var veeeeldig surtHan svensken som sang for Polen... er det bare meg eller var det meeeeget falskt..!?
Han svensken som sang for Polen... er det bare meg eller var det meeeeget falskt..!?
Og jeg satt akkurat å sa til datteren min at det var kjedelig når de synger på eget språk for aaaner ikke hva de synger omDet fikk ikke jeg med meg men hang meg veldig opp i engelskuttalen til Russland.. mener de bør synge på eget språk hvis de sliter med engelskuttale...
Og jeg satt akkurat å sa til datteren min at det var kjedelig når de synger på eget språk for aaaner ikke hva de synger om
Litt enig, men synes også det blir teit når ei som er brasiliansk synger en sang på engelsk - for Latvia Men hun synger bra da!Og jeg satt akkurat å sa til datteren min at det var kjedelig når de synger på eget språk for aaaner ikke hva de synger om
Elsker at svenskene slakter Rybak, og mener at det er kleint. Vel, se litt nøyere på deres eget bidrag folkens! [emoji23]