Eurovision!

Heia heia!
Romania sin var i alle fall ikke like fengende :D

Tommelen opp for Danmark :)

God vi har ulik smak. Da blir avstemmingen ekstra spennende..

Men heey, de to siste nå var boooring..

Han svensken som sang for Polen... er det bare meg eller var det meeeeget falskt..!? :hilarious:

Han svensken som sang for Polen... er det bare meg eller var det meeeeget falskt..!? :hilarious:

Det fikk ikke jeg med meg :p men hang meg veldig opp i engelskuttalen til Russland.. mener de bør synge på eget språk hvis de sliter med engelskuttale...

Noen må be Ungarn slutte å skrike. Låta kunne vært kul hvis de bare tona ned hylingen litt :P

Det fikk ikke jeg med meg :p men hang meg veldig opp i engelskuttalen til Russland.. mener de bør synge på eget språk hvis de sliter med engelskuttale...
Og jeg satt akkurat å sa til datteren min at det var kjedelig når de synger på eget språk for aaaner ikke hva de synger om:hilarious::hilarious::hilarious:

Og jeg satt akkurat å sa til datteren min at det var kjedelig når de synger på eget språk for aaaner ikke hva de synger om:hilarious::hilarious::hilarious:
Litt enig, men synes også det blir teit når ei som er brasiliansk synger en sang på engelsk - for Latvia o_O Men hun synger bra da!

Ai ai ai... hadde forventet bedre av Sverige!

Sverige er ok så lenge jeg slipper å se på TV’n :facepalm: #kleint :hilarious:

Elsker at svenskene slakter Rybak, og mener at det er kleint. Vel, se litt nøyere på deres eget bidrag folkens! [emoji23]

Elsker at svenskene slakter Rybak, og mener at det er kleint. Vel, se litt nøyere på deres eget bidrag folkens! [emoji23]

Kunne ikke vært mer enig! :hilarious:

Back
Topp