Eurovision song contest!! :D

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
Årreit!! Eg e klar so eit egg!:D Andre enn meg so glede seg te årets musikk begivenhet på tv eller?!:D
 
Jepp! Jeg og mini skal til ei venninne for å se på. Gubben har dratt på telttur med storebror, så du skjønner at vi har forskjellige prioriteringer i livet ;)
 
Jepp! Jeg og mini skal til ei venninne for å se på. Gubben har dratt på telttur med storebror, så du skjønner at vi har forskjellige prioriteringer i livet ;)

Hehe.. Skjønne ikkje deiras prioriteringa!:p her har eg og mini rømt te mormor ein tur mens pappen e heima og spele tvspel :p men fekk nett snap av søster mi, gubben får gleden av å høyra mgp likavel!..;) han spele med svogeren og har headset på..:p
 
Var i bryllup igår så ble ikke særlig mye MGP på meg men fikk med meg at Sverige vant;-)
 
Da va kje mykje eg fekk me meg av første halvdel, då mini hadde seg ein alt for sein kvil og nekta å sovna for natto!:eek:.. Evt at ho og hadde lyst å sjå esc ho og..:p
Men syntes da va kjekt,me mykje gøy musikk!:p men skjønte kje heilt at Italia kom so høgt opp..:p
 
Back
Topp