Etterrier

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg har fortsatt etterrier, en uke etter fødsel. Flere som har hatt de så lenge?

Jeg hadde det faktisk ganske lenge. Ikke ofte, men innimellom. Tror kanskje det ga seg innen to uker etter fødsel.

Greit å høre at vi er flere. Kan ikke huske at jeg hadde de så lenge etter første. Ganske irriterende å ikke bli ferdig med dem..

Greit å høre at vi er flere. Kan ikke huske at jeg hadde de så lenge etter første. Ganske irriterende å ikke bli ferdig med dem..

Varte mye lengre denne gangen her også. Vondere var de også.

Ble anbefalt å ligge mye på magen. Der hjelper livmora å trekke seg sammen

Er det ikke sånn at de kan vare lenger for flergangsfødende? Jeg er førstegangsfødende og hadde bare etterrier mens jeg var på sykehuset.

Blir verre og verre for hvert barn sier det ;) kjente etterriene med førstemann også, men denne gangen måtte jeg ha smertestillende på sykehuset!
Hvordan trakk livmora di seg sammen på sykehuset? Mine etterrier har vart bare ett par dager begge gangene, men livmora mi har trukket seg veldig fort sammen begge gangene også da.. Hvis livmora trekker seg sent sammen så vil jeg tro etterriene varer lengre?

Blir verre og verre for hvert barn sier det ;) kjente etterriene med førstemann også, men denne gangen måtte jeg ha smertestillende på sykehuset!
Hvordan trakk livmora di seg sammen på sykehuset? Mine etterrier har vart bare ett par dager begge gangene, men livmora mi har trukket seg veldig fort sammen begge gangene også da.. Hvis livmora trekker seg sent sammen så vil jeg tro etterriene varer lengre?
Kan skrive under at det blir verre for hvert barn ja! Jeg fikk morfin på sykehuset pga. smertene. (Hadde vondt pga. KS også da)
Jeg klagde også min nød til JM over at magen var så stor da jeg ble utskrevet og det hadde også en naturlig sammenheng med at jeg har fått to barn før sa hun.

Kan skrive under at det blir verre for hvert barn ja! Jeg fikk morfin på sykehuset pga. smertene. (Hadde vondt pga. KS også da)
Jeg klagde også min nød til JM over at magen var så stor da jeg ble utskrevet og det hadde også en naturlig sammenheng med at jeg har fått to barn før sa hun.

Magen min er stor selv om livmora mi er lita altså..haha

Den var rett over symfysen 2 dager etter fødsel, så trukket seg godt sammen. Hadde veldig etterrier etter første, men de ga seg etter noen dager. Kjenner et voldsomt behov for å bli ferdig med disse greiene.. Utrolig ubehagelig..

Husker jeg hadde det ganske lenge etter fødsel nr 2 også. Det blir gjerne forsterket av fysisk aktivitet. Passer du på å ta det med ro?

Husker jeg hadde det ganske lenge etter fødsel nr 2 også. Det blir gjerne forsterket av fysisk aktivitet. Passer du på å ta det med ro?
Tror jeg tar det med ro. Gjør litt huslige ting, men langt fra utmattende aktivitet. Ble du fortere ferdig med dem denne gangen?

Mine ga seg av typen "puste meg gjennom rier" på dag 4 eller 5, deretter er par dager hvor det kjentes som mens, deretter slutt. Barn 3.

Jeg fikk det igjen igår, sammen med en litt større blødning. Kan det være sårskorpa? Er 10 dager siden fødsel.

Det er straks 9 døgn siden ks, og jeg har så innmari rie-smerter nederst i magen, kjennes ut som om noen vrir opp et eller annet der nede. Første barn her.

Back
Topp