Jeg har fortsatt etterrier, en uke etter fødsel. Flere som har hatt de så lenge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit å høre at vi er flere. Kan ikke huske at jeg hadde de så lenge etter første. Ganske irriterende å ikke bli ferdig med dem..
Kan skrive under at det blir verre for hvert barn ja! Jeg fikk morfin på sykehuset pga. smertene. (Hadde vondt pga. KS også da)Blir verre og verre for hvert barn sier detkjente etterriene med førstemann også, men denne gangen måtte jeg ha smertestillende på sykehuset!
Hvordan trakk livmora di seg sammen på sykehuset? Mine etterrier har vart bare ett par dager begge gangene, men livmora mi har trukket seg veldig fort sammen begge gangene også da.. Hvis livmora trekker seg sent sammen så vil jeg tro etterriene varer lengre?
Kan skrive under at det blir verre for hvert barn ja! Jeg fikk morfin på sykehuset pga. smertene. (Hadde vondt pga. KS også da)
Jeg klagde også min nød til JM over at magen var så stor da jeg ble utskrevet og det hadde også en naturlig sammenheng med at jeg har fått to barn før sa hun.
Den var rett over symfysen 2 dager etter fødsel, så trukket seg godt sammen. Hadde veldig etterrier etter første, men de ga seg etter noen dager. Kjenner et voldsomt behov for å bli ferdig med disse greiene.. Utrolig ubehagelig..Blir verre og verre for hvert barn sier detkjente etterriene med førstemann også, men denne gangen måtte jeg ha smertestillende på sykehuset!
Hvordan trakk livmora di seg sammen på sykehuset? Mine etterrier har vart bare ett par dager begge gangene, men livmora mi har trukket seg veldig fort sammen begge gangene også da.. Hvis livmora trekker seg sent sammen så vil jeg tro etterriene varer lengre?
Tror jeg tar det med ro. Gjør litt huslige ting, men langt fra utmattende aktivitet. Ble du fortere ferdig med dem denne gangen?Husker jeg hadde det ganske lenge etter fødsel nr 2 også. Det blir gjerne forsterket av fysisk aktivitet. Passer du på å ta det med ro?
Varte vel i 4-5 dagerTror jeg tar det med ro. Gjør litt huslige ting, men langt fra utmattende aktivitet. Ble du fortere ferdig med dem denne gangen?
Tror jeg ville ha fått sjekket det?Det er straks 9 døgn siden ks, og jeg har så innmari rie-smerter nederst i magen, kjennes ut som om noen vrir opp et eller annet der nede. Første barn her.