Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Når vet man at renselsen er over egentlig?
Joda, men har en stund hatt av og på blødninger... Mer lysbrun/gul væske et par dager, også kommer det plutselig slim med blod et par dager igjen før det går over til brunlig slim/væske. Har luktet skikkelig ille, men i går merket jeg at lukta har forsvunnet, eller det lukter ikke like ille mer. Så jeg tenker at jeg kanskje er ferdig nå, er 4 uker og 3 dager siden fødsel. Har ikke merket like mye slim/utflod i dag/går heller, håper iallefall det er ferdigRegner med at man slutter å blø, da....
Joda, men har en stund hatt av og på blødninger... Mer lysbrun/gul væske et par dager, også kommer det plutselig slim med blod et par dager igjen før det går over til brunlig slim/væske. Har luktet skikkelig ille, men i går merket jeg at lukta har forsvunnet, eller det lukter ikke like ille mer. Så jeg tenker at jeg kanskje er ferdig nå, er 4 uker og 3 dager siden fødsel. Har ikke merket like mye slim/utflod i dag/går heller, håper iallefall det er ferdig![]()

Jeg var ferdig etter 4 uker med sønnen min. Denne gangen blør jeg fremdeles etter 6 uker. Brukt bare truseinnlegg de siste 4 ukene med bare bittelitt blod. Det har vært sånn som du beskriver den siste uken, og jeg leste det gjerne blir mer slim på slutten, så da regner jeg med det nærmer seg slutten nå. Stod også at det er vanlig å blø i 6-8 ukerNår vet man at renselsen er over egentlig?
Har ikke kommet noe mer nå siden før helga, så antar jeg er ferdigJeg var ferdig etter 4 uker med sønnen min. Denne gangen blør jeg fremdeles etter 6 uker. Brukt bare truseinnlegg de siste 4 ukene med bare bittelitt blod. Det har vært sånn som du beskriver den siste uken, og jeg leste det gjerne blir mer slim på slutten, så da regner jeg med det nærmer seg slutten nå. Stod også at det er vanlig å blø i 6-8 uker
Sent from my iPhone using BV Forum
Vet akkurat hvordan du har det. Jeg fikk vondt når jeg tørket meg. Stingene var innvendig, men hang ut. Nå er de borte og jeg føler meg veldig normal der nede. Var deilig å få dusjet ordentlig! Men gleder meg til jeg slutter å blø. Føler meg ikke vel med denne renselen altsåGleder meg til det er over. Og til stingene er borte så jeg får vasket meg ordentlig. Nå tør jeg bare være så vidt borti når jeg dusjer. Og så blør jeg jo hele tiden så føler meg aldri helt ren.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app