Etternavn

Mitt navn som mellomnavn og hans til etternavn.

Mitt etternavn-fars etternavn, mitt er mer uvanlig mens far har veldig vanlig etternavn. Jeg har et barn fra før med kun mitt etternavn da far ikke er til stede, så ville ha med mitt denne gangen også slik at lillebror også har samme etternavn som storebror :-)

Her blir det bare mitt etternavn

Faren sitt etternavn. Vi har begge etternavn som er umulig til å få passet sammen så...

Her blir d mitt som mellomnavn og hans som etternavn ;)

Her har sønnen mannen sitt etternavn, blir slik for lillemor også. Vi er gift, men jeg har beholdt pikenavnet mitt. Er vant til det navnet og gidder ikke alt styret med å bytte...:/

Jeg er veldig glad i mitt etternavn, så jeg er usikker på om tutti skal få mitt og hans etternavn eller bare hans.
Hans er veldig sjelden i norge, i følge han er alle som heter det til etternavn i slekt.
Mitt etternavn er også sjelden her vi bor, men ikke sørafor.
Også skal jo tutti ha fornavn og mellomnavn, så jeg tenker det blir litt mye med to etternavn.
Mellomnavnet er langt (8 bokstaver) og begge etternavnene er lange (9 bokstaver hver).
Så jeg grubler.. Tror nok hun bare får hans etternavn.

Jeg tok mannens etternavn når vi giftet oss. Jeg syntes det var deilig å da rydde i navnene mine, siden jeg hadde 5 navn. Så vesla skal slippe det, hun får kun ett fornavn og ett etternavn.

Hadde vi ikke vært gift ville hun fått mitt etternavn, uten tvil.

Jeg er veldig glad i mitt etternavn, så jeg er usikker på om tutti skal få mitt og hans etternavn eller bare hans.
Hans er veldig sjelden i norge, i følge han er alle som heter det til etternavn i slekt.
Mitt etternavn er også sjelden her vi bor, men ikke sørafor.
Også skal jo tutti ha fornavn og mellomnavn, så jeg tenker det blir litt mye med to etternavn.
Mellomnavnet er langt (8 bokstaver) og begge etternavnene er lange (9 bokstaver hver).
Så jeg grubler.. Tror nok hun bare får hans etternavn.

ang langt navn så er det ikke bare din isåfall :p
her er 1fornavn 7 bokstaver, mellomnavn 8 bokstaver hans etternavn (mellomnavn) 4 bokstaver og mitt etternavn 7 bokstaver :p

Last edited:
Back
Topp