Høres ut som her, vi hadde også for like etternavn til at det ble fint med en kombinasjon.Vi har alle sammen mannen sitt etternavn. Jeg tok hans når vi giftet oss. Orket ikke å beholde mitt eget siden mitt og mannen sitt var veldig likt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som her, vi hadde også for like etternavn til at det ble fint med en kombinasjon.Vi har alle sammen mannen sitt etternavn. Jeg tok hans når vi giftet oss. Orket ikke å beholde mitt eget siden mitt og mannen sitt var veldig likt.
Du kan bruke bindestrek mellom så kan du ha beggeIkke? Føler så mange har det no. Da er vell det ene etternavnet mellomnavn..
Du kan bruke bindestrek mellom så kan du ha begge![]()
Ja, for hvis det er bindestrek blir det jo ett sammensatt etternavnD er fordi journalistene idag ikke kan grammatikk, rettskriving, bokmålsregler osv.
Martin Johnsrud Sundby skal i utgangspunktet omtales som Sundby, ikke Johnsrud Sundby. Dersom navnet hans hadde vært Martin Johnsrud-Sundby, DA hadde d vært riktig å omtale han som Johnsrud-Sundby.
Bindestreken gjør det til ett navn
Så fortsatt bare lov med ett![]()