Etter bading...

Tillemor

Flørter med forumet
Har vært i badeland i dag. Det var i grunnen helt nydelig å sitte i det varme vannet mens ungene løp rundt og koste seg. Var en liten tur i boblebadet, leste etterpå at det kanskje ikke var det lureste men det var noe sent, satt uansett for det meste med store deler av magen og resten av overkroppen over vann. Uansett, har vannvittig tette og vonde kynnere nå etter jeg kom hjem. Flere som har opplevd dette etter bading? Mulig kroppen min bare er sliten...

Det gjør ingenting å sitte i boblebad så lenge du føler deg bra og sålenge vannet ikke har gått:) viktig å passe på å ikke bli svimmel:) så hva kynnerene kommer av vet jeg ikke.
Jeg var på spa her og satt masse i boblebad og badstuer, var kjempedeilig og fikk ikke noe problemer etterpå. Spurte jm på forhånd og har spurt før også:)

Nei tror nok ikke det var boblebadet, satt der ikke lenge og hadde som sagt mesteparten av både magen og overkroppen over vann. Var helt nydelig, ville helst helt under. Vet hva jeg skal gjøre når han kommer ut... :)
Nei er nok bare fordi jeg er sliten, går nok over igjen...

Får håpe det roer seg ja! Men ikke godt å vite hvorfor det ble sånn, du ble ikke for varm? Jeg får kynnere når jeg er sliten.

Jeg fikk beskjed om å unngå både boblebad og fotmassasjebad med "vibrering", men jeg husker ikke grunnen da :p Er sikkert mer sånn de sier? Om du føler deg fin er det nok null stress.

Jeg fikk beskjed om å unngå både boblebad og fotmassasjebad med "vibrering", men jeg husker ikke grunnen da :p Er sikkert mer sånn de sier? Om du føler deg fin er det nok null stress.
Har iallfall spurt to ulike jordmødre om det som begge sa det var helt greit:) men er vel som med alt annet, at man får hundre ulike svar jo fler man spør:p

Nei tror nok ikke det var boblebadet, satt der ikke lenge og hadde som sagt mesteparten av både magen og overkroppen over vann. Var helt nydelig, ville helst helt under. Vet hva jeg skal gjøre når han kommer ut... :)
Nei er nok bare fordi jeg er sliten, går nok over igjen...
Jeg sitter med hele kroppen under og jeg:) er nok fordi du er sliten ja. Jeg har ofte vonde kynnere på kveldene.

Nei tror nok ikke jeg ble for varm. Men tror jeg holder meg unna de få ukene jeg har igjen for sikkerhets skyld. Går fint med kynnerne også, er ikke blitt så mye verre. Er kjempetrøtt, blir alltid det etter sånne dager i badeland, blir en tidlig kveld. Lurte på å sette på klokka i natt for å se "blodmånen" da... :)

Nei tror nok ikke jeg ble for varm. Men tror jeg holder meg unna de få ukene jeg har igjen for sikkerhets skyld. Går fint med kynnerne også, er ikke blitt så mye verre. Er kjempetrøtt, blir alltid det etter sånne dager i badeland, blir en tidlig kveld. Lurte på å sette på klokka i natt for å se "blodmånen" da... :)
Ja blir sliten av å bade:P bra kynnerene er bedre:)
Fikk du sett månen? Jeg droppa det, må passe på å sove når jeg først gjør det:p

Back
Topp