Ettåring i hus!

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
I dag har vi ettåring i hus. Tenk at det er et helt år siden tvillingene mine kom i all hast i uke 26. Det er en bittersweet dag, som vi har tilbragt på kirkegården med englebror Nicolas. I morgen og søndag blir det stor feiring med familie og venner. Såå stolte av våre små troll!

71bae899a33e68db07720c663216be6d

81edf1b62aa64ae53a28cb353dcb1c08

Gratulerer så mye med 1 år<3 Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg merker jeg, men kose dere med feiring. Selvom jeg på ingen måte kan sette meg inn i det må det være bittersweet som du selv sier. En vakker gutt som i tillegg skulle hatt bursdagskronen sin på, men som ikke er tilstede rent fysisk. Så fin plass han har fått. Var lekebilen bursdagsgave kanskje<3 Han følger nok med og var glad for besøk i dag. God burdagshelg og klem

Håper ellers at formen din i forhold til graviditet er grei:)

Hipp hipp hipp for søte, herlige ettåringen! Håper dere får en fin helg og feiring!

Hipphipp :) Håper dere får en fin bursdagshelg!

Hipp hurra og gratulerer så mye med ettårsdag til nydelige lillemor og vakre englebror <3
Jeg har ingen forutsetning for å forstå hvordan du har det men forstår godt at følelsene har vært delt i dag.
Sender dere gode tanker og håper dere får en fin feiring! Klem til deg.

Gratulerer med 1-åring! Flott jente. Skjønner godt at det blir bittersøtt :Heartbigred

Gratulerer så mye! Skjønner det også må være veldig vanskelig :(
Klem!

Gratulerer så mye med 1 åringen:) så skjønn ho er :)
Skjønner at det kan være vanskelig ♡ sender en god klem.
Kos dere med feiring♡

Åå gratulere så mye med dagen til ettåringene:)

Back
Topp