Et nytt lite ras

Så utrolig flink du er!!! Bruker du marsipan, sukkerfondant, marshmallows eller hva bruker du??[:D]

Jeg har så lyst til å bli flinkere til slikt, prøver av og til, men [:)] 

Ser du bor i sarpsborg, da kan jeg anbefale og ta turen til Kungälv i Sverige, der har de en kakebutikk som heter tartdecor, der har de masse kjekt utstyr!![:)][:)] 

Er målløs jeg!! De der er noe annet enn dissa typiske bløtkakene som ser ut en snøhaug med pynt!! JEg liker ikke kaker, men nå fikk jeg skikkelig lyst på da!![:D]

ORIGINAL: gira

Bøyer meg i støvet som så mange ganger!!
Guri malla du er flink[:D][:D]

ORIGINAL: ActionPaction

"lurer på hvordan de smaker" tenker jeg hver gang jeg ser kakene. hva bruker du som fyll?

Det er alltid kunden som velger fyll. I den flislegger-kaka er det hjemmelaget sukkerbrød delt i tre. Ett lag aprikosfromasje og ett lag vanlig krem med hakket, hvit sjokolade.

I hello kitty kaka er det hjemmelaget sukkerbrød delt i tre fylt med et lag vaniljekrem og ett lag bringebærkrem.

I konfirmasjonskaka er det hjemmelaget sukkerbrød delt i tre med ett lag vaniljekrem og ett lag jordbærfromasje [:)]

ORIGINAL: Junemamma

DU e så FLINK[:D]

ORIGINAL: Malin og Patrick

Så utrolig flink du er!!! Bruker du marsipan, sukkerfondant, marshmallows eller hva bruker du??[:D]

Jeg har så lyst til å bli flinkere til slikt, prøver av og til, men [:)] 

Ser du bor i sarpsborg, da kan jeg anbefale og ta turen til Kungälv i Sverige, der har de en kakebutikk som heter tartdecor, der har de masse kjekt utstyr!![:)][:)] 

Jeg har aldri vært der, men har bestilt en del via nettet [:D] Masse fint og billig [:D]

ORIGINAL: BlåBobler

"lurer på hvordan de smaker" tenker jeg hver gang jeg ser kakene. hva bruker du som fyll?

Det er alltid kunden som velger fyll. I den flislegger-kaka er det hjemmelaget sukkerbrød delt i tre. Ett lag aprikosfromasje og ett lag vanlig krem med hakket, hvit sjokolade.

I hello kitty kaka er det hjemmelaget sukkerbrød delt i tre fylt med et lag vaniljekrem og ett lag bringebærkrem.

I konfirmasjonskaka er det hjemmelaget sukkerbrød delt i tre med ett lag vaniljekrem og ett lag jordbærfromasje [:)]

fromasje som fyll??!! og hvit sjokolade??!!!!!

nå angrer jeg seriøst på at jeg spurte. kan ikke huske sist jeg hadde SÅÅ lyst på kake [8D]

Ja, jeg bruker stort sett fromasje, mousse og vanilla icing som fyll. Sjelden jeg bruker vanlig krem. Det har jeg bare på toppen. Men noen ganger ber kundene om det, og da får de det selvfølgelig [:D]

I sjokoladkakene har jeg enten vanilla icing eller en french buttercream icing med ferske jordbær [:)]

Nam hørtes godt ut, fikk lyst på kake nå!!! [:)] For noen utrolig flotte kaker!!! Du er kjempe flink, hadde jeg ALDRI fått til, hehe...

SIGN!!!!

Nå fikk jeg sykt lyst på kake!![:D]

Tralalal - lucky me... Bor ikke mer enn noen km unna - så neste gang det er behov får du bestilling fra meg[:)]

ORIGINAL: Novembergull

OI, så flink du er! Skikkelig kunstner!
Hadde du bodd litt nærmere skulle jeg ha bestilt bryllupskaka av deg.
Flinka!

Å ikke minst dåpskake..
Jeg skal ha dåp i april.. Men har jo en bror som holder til i sarpsborg da, så kan jo event få han til å hente den i så tilfelle[:)]

ORIGINAL: Mine 2 søte små

Du er bare så ufattelig flink!!![:D]

ORIGINAL: Tvilling74

ORIGINAL: Novembergull

OI, så flink du er! Skikkelig kunstner!
Hadde du bodd litt nærmere skulle jeg ha bestilt bryllupskaka av deg.
Flinka!

Å ikke minst dåpskake..
Jeg skal ha dåp i april.. Men har jo en bror som holder til i sarpsborg da, så kan jo event få han til å hente den i så tilfelle[:)]

Ja, da er jo det problemet løst [:D]

Å shit, du er jo bare dritflink, da.[:D]

[:o]blir like deppa av og se mine amatørkaker etter et fotoras fra deg.... Du er helt rå, driiiitflink[;)]

å så flink du er. skulle ønske jeg var så flink

Back
Topp