Et nytt lite ras

BlåBobler

Forumet er livet
Jeg har bakt litt mens jeg har hatt bakepause jeg [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Folk har jo bursdag HELE tida jo!!! [:D][8D]

Kake til en flislegger:

Hello Kitty-kake... Se bort fra at denne Kitty'n er en smuule overvektig i forhold til orginalen... Ho har spist MYYYE kake....

Konfirmasjonskake:

Uken som kommer nå venter en 2etg rosa hjertekake til dåp, her får jeg fri fantasi. GLEDER MEG!!!  En X-boks kake og en marsipankake med bilde [:D] 

OI, så flink du er! Skikkelig kunstner!
Hadde du bodd litt nærmere skulle jeg ha bestilt bryllupskaka av deg.
Flinka!

oi!!! så utrolig fine kaker.. tror ikkke jeg hadde turt å spise den, ville tatt vare på den!!!

Bøyer meg i støvet som så mange ganger!!
Guri malla du er flink[:D][:D]

DU e så FLINK[:D]

Den fliselegger-kake var jo knallstilig da..hihi...[:D]

ORIGINAL: Novembergull

OI, så flink du er! Skikkelig kunstner!
Hadde du bodd litt nærmere skulle jeg ha bestilt bryllupskaka av deg.
Flinka!

Du kan bestille både maten og kakene hos meg. Jeg kan kjøre et stykke for en sånn jobb [:D][:)]

ORIGINAL: roastbeef`n

Ja jeg ble veldig fornøyd selv. Stod på kjøkkenet søndag morgen uten mål og mening egentlig, og endte opp med denne... De hadde bare bestilt en marsipankake, men det er jo såååå kjeeeedeliiiig med sånne kjeeeeedeliiiiige kaker.....[8D][:D]

ORIGINAL: BlåBobler

Ja jeg ble veldig fornøyd selv. Stod på kjøkkenet søndag morgen uten mål og mening egentlig, og endte opp med denne... De hadde bare bestilt en marsipankake, men det er jo såååå kjeeeedeliiiig med sånne kjeeeeedeliiiiige kaker.....[8D][:D]

Ja,sånne kjedelige gule,småsvette marsipankaker med ett par stakkarslige tørre roser på..thihi..[8D][:D] 

Åååå wow, super flotte kaker du lager!! En xbox kake hadde vert tingen til sambis sin bursdag i neste mnd[:D]
Du får legge ut bilder når den er klar, give me some inspiration, så har jeg noe å herme etter, som om det hadde hjulpet hehe[:D] 

ORIGINAL: Mylady

Jøsses[:)] lekre!!!!

Bøyer meg i støvet og slikker kakesmuler hver gang jeg bøyer meg ned... [8D]

Vil du ha besøk på fredag, vennen? Blir jo aldri no årnings på at du kommer hit... [>:] *bake, passe, ta imot... blahblahblah* [8D]

Har du laga kake med Disney Feèr på noen gang?
Hadde du bodd nærmere så kunne du fått prøvd deg iallefall [;)]
Snuppa har bursdag om ei uke nemlig.

ORIGINAL: Lillepusen

Vil du ha besøk på fredag, vennen? Blir jo aldri no årnings på at du kommer hit... [>:] *bake, passe, ta imot... blahblahblah* [8D]

JAAAA!! Hadde tenkt til å spørre!! Men følte det egentlig var min tur nå da, men.... [&:] KOM GJERNE!!!!!!!!!!!! OG BLI LEEEEEEENGE!!!!!!!!!!! [:D][:D] Savner deg sååååå ille!!! Og har masse gulrotkake i frysa [:D]

ORIGINAL: gira

Bøyer meg i støvet som så mange ganger!!
Guri malla du er flink[:D][:D]

JAAAA!! Hadde tenkt til å spørre!! Men følte det egentlig var min tur nå da, men.... [&:] KOM GJERNE!!!!!!!!!!!! OG BLI LEEEEEEENGE!!!!!!!!!!! [:D][:D] Savner deg sååååå ille!!! Og har masse gulrotkake i frysa [:D]

Hihi Bobla da... her må man visst be seg selv... [8D]

Er det smørkrem på den kaka??? Boble-smørkrem??? [8D][8D][8D] Neida... [:D]
Må sjekke om M kommer seg hjem fra jobb først. Jeg må jo ha bilen. -og skulke skolen... [;)] Men Leon blir med da. Så får vi heller ta en film og snopkveld en annen helg. [:D] Sounds nice??

Satser på at jeg ser deg om fire dager da! [:)][:)][:)][:)] Nattakooos

ORIGINAL: Nøste77

Har du laga kake med Disney Feèr på noen gang?
Hadde du bodd nærmere så kunne du fått prøvd deg iallefall [;)]
Snuppa har bursdag om ei uke nemlig.

Nei men skal snart prøve. Venter på 4 nye dekoreringsbøker i posten nå. Den ene inneholder KUN kaker med feer [:D]

Må sjekke om M kommer seg hjem fra jobb først. Jeg må jo ha bilen. -og skulke skolen... [;)] Men Leon blir med da. Så får vi heller ta en film og snopkveld en annen helg. [:D] Sounds nice??

Jaa!!!!! Da sees vi!!!! Det er nyyydelig BOBLEgulrotkakekrem på den kaka!! Beste gulrotkaka ver. Helt ny hemmelig oppskrit [:D] (selv om jeg har lekket den ut på et annet forum i dag) [8D]

Jaa!!!!! Da sees vi!!!! Det er nyyydelig BOBLEgulrotkakekrem på den kaka!! Beste gulrotkaka ver. Helt ny hemmelig oppskrit [:D] (selv om jeg har lekket den ut på et annet forum i dag) [8D]

Jeg kommer ikke for kake!!! Sende sms imorgen når jeg har fått snakket litt med (overtalt?) Mannen! [8D]

[hr]sign [:D]

Back
Topp