Et nytt 10-år er omme, et nytt starter

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Det siste 10-året har jeg gått fra 1 til 3 barn, steget i gradene på jobb, fått en ny utdannelse og gått ned 30 kg.

Sitter og ser på film med mannen og eldste.
Ser på dem...
Hvor jeg på denne tiden om 10 år, hvor mange er vi ved bordet.
Bor de til eldste hjemme fremdeles, de vil være 18 og 22, og dersom de gjøre det, vil de feire nyttår med oss?
Min mor, svigermor og svigerfar begynner å bli gamle, hvem vil fremdeles være her neste gang et nytt 10-år kommer?
Kommer jeg til å være bestemor (hjelp, jeg er mer enn 10 år unna for klar for det :P )?
Når jeg ser bakover et 10-år ser jeg nesten bare positive ting, når jeg ser fremover frykter jeg mange.

Hva med dere?

Ja det er mye å tenke på, om fremtiden.

Her vil barna være 20 og 17, og ja, hvor i livet er de?

Jeg håper jeg ikke er bestemor enda, synes de er litt for unge for det om 10 år, men man vet aldri.

På dette 10-året har jeg gått fra 0 til 2 barn,
måttet bytte jobb en gang pga nedleggelse, fikk en ny jobb og kjørte meg ned i kjelleren... Ett år sykmeldt pga det, og er nå på aap og på vei tilbake i jobb et annet sted. Har fått god oppfølging og godt tilpasset opplegg for å komme tilbake og skal starte 50% nå på torsdag.

Satser på at 2020 gir mer gleder enn det 2018 og 2019 ga.

Det siste tiåret har jeg fullført utdanningen min, jobbet i noen ulike jobber, kjøpt hus og fått to barn :) ganske mye altså ;) men når dere snakker om triste ting, så har også flere familemedlemmer gått bort også :( og jeg har rukket å bli ganske syk på flere ulike måter :(
I løpet av neste tiår så har jeg et ørlite håp om et barn til, selv om jeg nok må akseptere at det ikke blir flere :( barna går på ungdomsskolen og barneskolen om ti år. Lurer på hvor jeg er i forhold til jobb :)

Fått 2 barn, tatt to utdanninger, fått fast jobbe, hus og ring på fingeren( kun forlova da) I løpet av de neste ti årene, så håper jeg på full stilling, giftermål og større hus. Unga er da 12 og 16, så bestemor er jeg langt ifra da:P

To utdannelser, og verdens beste jobb.
Gift, to barn, reist rundt i verden og opplevd mye fantastisk, men også nedturer.

Det neste tiåret, håper jeg vi fortsetter å reise verden rundt. Ungene blir 20 og 17, så håper de gjør det bra på skolen og kommer inn på utdanningene de vil.

Utdanning, kjøpte meg endelig hund, møtt mannen, fått barn og kjøpt hus pluss en del nedturer med sykdom, prøverør, prematur fødsel og dødsfall.

Håper 2020-2030 blir litt roligere :)

Last edited:
Skal vi se, jeg har gått fra 1 til 3 barn, flyttet "hjem" med familien på slep. Minimalt med dødsfall, de fleste av dem var nemlig tiåret før, i 00-09 mistet vi tilsammen 5 besteforeldre, en onkel og en fetter. På 10- tallet en bestefar. På 20-tallet mister vi nok den siste, min over 90 år gamle bestemor

Om ti år er ungene fra 14 til 21, jeg er nok neppe bestemor enda og har nok minst to unger boende hjemme enda, hun på 18 og hun på 14, han på 21 kan ha flyttet for å studere.

Tiåret kan bli spennende, vi skal ha tenåringer i hus der meste av det (og halvparten av det neste)

De siste ti årene har vi flyttet for oss selv, hatt mye sykdom, jeg har tatt utdannelse som første i min slekt, vi har fått to barn, giftet oss, kjøpt hus, jeg har funnet meg venner for livet gjennom jobb, jeg har fått meg ny jobb som jeg elsker og mannen har fått seg jobb han stortrives i :) Vi har mistet flere nære og kjære som har vært tøft! De neste 10 er jeg redd det er flere viktige mennesker i livet mitt som kommer til å gå bort, men den tid den sorg...

Om 10 år er barna 16 og 13, så forhåpentligvis ikke bestemor her heller :p Jeg håper vi fremdeles er i jobber vi trives i, barna gjør det godt med skole og aktiviteter og at de har et rikt sosialt liv :)

Vi har mistet mange nære de siste ti årene , det har vært tøft.
Jeg har ikke klart å bli gravid igjen så ingen søsken på kengubarnet

det positive
Vi har fått hund
Har reist masse
Blitt tante til en skokk av unger
Fått nye fine og gode venner

Om ti år er kengubarnet 23 , han har nok flyttet ut, jeg tipper vi reiser masse og er engasjert i frivillig arbeid.

Jeg har fått to barn, samboer og vi har kjøpt hus. Jeg har jobbet der jeg begynte som 13-åring, og jeg byttet tilbake til jobben jeg har nå. 100% stilling, drømmejobben :D

jeg har fått fantastiske venner via jobb, bygget litt nettverk og vært med på mye. Læringskurven på jobb har vært bratt, men så gøy :D

jeg har avlivet min kjære hest, min trofaste venn gjennom 12 år. :( kan ikke ha et liv uten hest, så jeg erstattet han med to, søte små ponnier <3

jeg mistet min fantastiske bestemor for snart fire år siden :( savner henne mye enda.

om ti år er ungene 16 og 14, og det er fare for at eldstemann bor på hybel.

I august 2020 er det 10år siden jeg traff min samboer, i oktober har vi vært sammen 10år.

Vi har kjøpt hus sammen, jeg har fått fast jobb og vi har fått to flotte barn :Heartred

Spennende hva fremtiden bringer, ungene vil være nesten 14og 12 når neste tiår begynner :eek:

Det siste 10 årer har jeg gått fra å være elev, til å ha utdanning og fast jobb. Gått fra 0 til 4 barn, gift, kjøpt hus, mistet alle besteforeldre mine, blitt tante, lært mye om livet på godt og vondt. Sitter igjen med mange gode minner, og er evig takknemlig for alle barna våres! At alt har gått så bra!

Innen de neste 10 året er over håper jeg å være ferdig med ny utdanning og ny jobb med lederansvar.
Har fått flere tanteunger, eldste vil være 19 år, og om han blir far like tidlig som jeg ble mor, så vil jeg være bestemor om 8/9 år:eek:
Kanskje har eldste flyttet ut? De andre barna vil være 12 og 2x11 år.
Håper begge mine foreldre fortsatt lever og at alle har god helse.

Innen ti år er eldste 23 år og yndste 19 år. Sjansen er vel gjerne jeg er bestemor.
Uføre er jeg nok, mtp det er det jeg og nav driver med nå.

Kan håpe jeg og mannen er enda sammen, men ingen garanti. Så enten er vi sammen eller ikke. For øyeblikket kjennes det litt bobbobb ut hele greia. Men kan jo tenke en har jobbet bedre sammen i fremtiden.

Hunden min er da 11.5 år. Så enten en herlig liten senior hund eller dessverre en stjerne i hundehimmelen.

Synes det er rar at årene går så fort, i går var det en følelsesfull dag. Ett tiår er over og på de årene har jeg gått fra 1-3 barn, vi har hatt enormt tøffe stunder og jeg har tenkt at jeg og mannen ikke kommer gjennom dette. vi har hatt mange oppturer, vi har blitt huseiere, vi har fått mange nye venner, og vi har fått skolebarn.
jeg har mistet min siste av besteforeldre, går inn i 2020 med ett stort savn og er så enig med min minste som sa på julaften at jeg vil at de skal våkne igjen. Jeg vil at de skal se hva jeg har oppnådd i livet. Men det er jo en del av bli voksen at vi mister de eldre.
I dette tiåret vil jeg ha tenåringer, kanskje eldste flytter ut og man vet aldri mulig jeg har blitt bestemor.
Jeg håper på at dette tiåret vil jeg bli en stabil arbeidstaker, at jeg og mannen får skikkelig kontroll på økonomien og får oppnådd drømmen med hytte :)

Vi gikk fra 2-3 barn og flyttet fra DK til Norge
Mannen fikk god jobb og jeg også :)
Vi begynner nytt tiår med en liten en i magen ❤️

Synes det er rar at årene går så fort, i går var det en følelsesfull dag. Ett tiår er over og på de årene har jeg gått fra 1-3 barn, vi har hatt enormt tøffe stunder og jeg har tenkt at jeg og mannen ikke kommer gjennom dette. vi har hatt mange oppturer, vi har blitt huseiere, vi har fått mange nye venner, og vi har fått skolebarn.
jeg har mistet min siste av besteforeldre, går inn i 2020 med ett stort savn og er så enig med min minste som sa på julaften at jeg vil at de skal våkne igjen. Jeg vil at de skal se hva jeg har oppnådd i livet. Men det er jo en del av bli voksen at vi mister de eldre.
I dette tiåret vil jeg ha tenåringer, kanskje eldste flytter ut og man vet aldri mulig jeg har blitt bestemor.
Jeg håper på at dette tiåret vil jeg bli en stabil arbeidstaker, at jeg og mannen får skikkelig kontroll på økonomien og får oppnådd drømmen med hytte :)
Det er jo helt surrealistisk hva man har kommet seg gjennom ila av disse ti årene, når man virkelig tenker etter:Heartred

Ja, det er helt sant. Og hvor mange oppturer og nedturer vi mennesker opplever i livet vårt :)
Enig, likevel fortsetter man å stå på :happy: jeg er fornøyd med livet mitt alt i alt, men skulle gjerne ha hatt noen flere småbarnsforeldre jeg kjenner og kunne vært med (de fleste tidligere vennene har vi nesten mistet kontakten med pga de fleste av dem ikke har barn og enda kan reise avsted som de vil, gå på byen osv. Og ja, jeg er 30 og samboer 32, så vennene er også på den alderen)

Enig, likevel fortsetter man å stå på :happy: jeg er fornøyd med livet mitt alt i alt, men skulle gjerne ha hatt noen flere småbarnsforeldre jeg kjenner og kunne vært med (de fleste tidligere vennene har vi nesten mistet kontakten med pga de fleste av dem ikke har barn og enda kan reise avsted som de vil, gå på byen osv. Og ja, jeg er 30 og samboer 32, så vennene er også på den alderen)

Det skjønner jeg er et savn, der er vi heldig vi har mange. Jeg er litt motsatt skulle gjerne hatt flere venner utenom barna mine.
Dere begynte tidligere enn resten av gjengen deres? Er vel vanlig at man begynner i 30 årene nå

Back
Topp