Det siste 10-året har jeg gått fra 1 til 3 barn, steget i gradene på jobb, fått en ny utdannelse og gått ned 30 kg.
Sitter og ser på film med mannen og eldste.
Ser på dem...
Hvor jeg på denne tiden om 10 år, hvor mange er vi ved bordet.
Bor de til eldste hjemme fremdeles, de vil være 18 og 22, og dersom de gjøre det, vil de feire nyttår med oss?
Min mor, svigermor og svigerfar begynner å bli gamle, hvem vil fremdeles være her neste gang et nytt 10-år kommer?
Kommer jeg til å være bestemor (hjelp, jeg er mer enn 10 år unna for klar for det
)?
Når jeg ser bakover et 10-år ser jeg nesten bare positive ting, når jeg ser fremover frykter jeg mange.
Hva med dere?
Sitter og ser på film med mannen og eldste.
Ser på dem...
Hvor jeg på denne tiden om 10 år, hvor mange er vi ved bordet.
Bor de til eldste hjemme fremdeles, de vil være 18 og 22, og dersom de gjøre det, vil de feire nyttår med oss?
Min mor, svigermor og svigerfar begynner å bli gamle, hvem vil fremdeles være her neste gang et nytt 10-år kommer?
Kommer jeg til å være bestemor (hjelp, jeg er mer enn 10 år unna for klar for det
Når jeg ser bakover et 10-år ser jeg nesten bare positive ting, når jeg ser fremover frykter jeg mange.
Hva med dere?

jeg er fornøyd med livet mitt alt i alt, men skulle gjerne ha hatt noen flere småbarnsforeldre jeg kjenner og kunne vært med (de fleste tidligere vennene har vi nesten mistet kontakten med pga de fleste av dem ikke har barn og enda kan reise avsted som de vil, gå på byen osv. Og ja, jeg er 30 og samboer 32, så vennene er også på den alderen)