Et nytt 10-år er omme, et nytt starter

Det skjønner jeg er et savn, der er vi heldig vi har mange. Jeg er litt motsatt skulle gjerne hatt flere venner utenom barna mine.
Dere begynte tidligere enn resten av gjengen deres? Er vel vanlig at man begynner i 30 årene nå
Ja, fikk første da jeg nettopp var blitt 27, så var jo ikke så tidlig ute selv :p jeg har bestevenninnen min og kusinen min som jeg har endel kontakt med. Men grense for hvor ofte vi kan treffes når bestevenninnen min har 4 barn og holder på med omskolering. Kusinen min holder også på med omskolering i tillegg til jobb. Og jeg jobber på de kjipeste tidene som regel (mye kvelder) :shy: kusinen min var sammen med bestekameraten til min samboer, så vi så jo for oss at det skulle bli de, med familie og hele pakka etterhvert (de var sammen 5år), men det ble slutt nå i sommer.

Forrige 10-år har eg gravlagt farmor, farfar, onkel og ei god venninne som døde altfor ung. Eg har opplevd mykje sjukdom, gått fra 0 til 2 barn og om 10 år kan eg i prinsippet vere mormor/farmor men håpa dei venta litt, då yngste er 18 og eldste 20 nesten. Eg ser ikkje for meg så mykje framtid, men til sommeren er utdanninga fullført og eg håpe på fast 100% jobb. Eg har vert sjuk i 13 år no, ikkje sammenhengende, bare nesten.

Back
Topp