Så ble jeg sykmeldt. Jeg er aldri borte fra jobb med mindre jeg omtrent ligger døden nær og er av den oppfatning at arbeidsmoralen til damer generelt er dårlig
Men nå måtte jeg kaste inn håndkle og bite meg i tunga for nå er jeg sykmeldt i 10 dager. JEG KLARER IKKE MER
Jeg er så forbanna utmatta at bare det å dusje er en utfordring. Kvalme 24 timer i døgnet og eneste som hjelper er smakløs mat. I dag har jeg da hittil spist 11 brødskiver med smør siden jeg sto opp kl 7.
Føler meg driiiittrøtt men ikke F om jeg klarer å sove noe i løpet av dagen. Helt ferdig
Veldig uvant også fordi forrige svangerskap gikk jeg uten et eneste symptom fram til magen kom i uke 20
7+2 i dag så jeg er vel midt i den verste perioden for de fleste 
Men nå måtte jeg kaste inn håndkle og bite meg i tunga for nå er jeg sykmeldt i 10 dager. JEG KLARER IKKE MER

Jeg er så forbanna utmatta at bare det å dusje er en utfordring. Kvalme 24 timer i døgnet og eneste som hjelper er smakløs mat. I dag har jeg da hittil spist 11 brødskiver med smør siden jeg sto opp kl 7.
Føler meg driiiittrøtt men ikke F om jeg klarer å sove noe i løpet av dagen. Helt ferdig
Veldig uvant også fordi forrige svangerskap gikk jeg uten et eneste symptom fram til magen kom i uke 20

er 11+4 nå og må sove hver dag. Spesielt om jeg har dusja, da er det bare å belage seg på et par timer under dyna, haha... Har kommet fram til at det økte blodvolumet krever mer oksygen, og dermed ikke går overens med all dampen i dusjen, så jeg blir utslitt og dårlig, høres logisk ut for meg! Hadde også vært sykemeldt om jeg var i jobb, men heldigvis for meg studerer jeg samlingsbasert og har mye egenstudietid hjemme 
Ingen som er tjent med at man kjører seg ned i grøfta. Ta en god pause nå, og forhåpentligvis kommer du sterkere tilbake.