Et lite mirakel på vei❤️

9+3:

I dag skal vi på TUL nr 2, akkurat to uker siden sist. Da så vi det lille hjertet slå[emoji173]️ De siste dagene har jeg hatt litt dårlig magefølelse og føler at det ikke kommer til å gå bra i dag. Har tenkt så mye og det har gått ut over nattesøvnen de siste nettene. I tillegg har jeg lest mye om MA, og skremt meg litt med dette. Jeg vet at jeg ikke må ta sorger på forskudd, men meg må bare forberede meg på det verste. Og heller bli lykkelig overrasket hvis alt er bra med spiren. Åå som jeg håper at alt er bra, vi har jo allerede blitt så forelsket i den lille klumpen [emoji173]️ Mannen derimot, har troen på at alt er bra[emoji4]

Har ikke time før 16.30, så lenge å vente [emoji28]

Følte det samme selv rett før min TUL. Tror man engster seg litt ekstra sånn rett før. Jeg har trua også[emoji2][emoji2]
Gleder meg til å høre om hvordan det har gått![emoji16]

Følte det samme selv rett før min TUL. Tror man engster seg litt ekstra sånn rett før. Jeg har trua også[emoji2][emoji2]
Gleder meg til å høre om hvordan det har gått![emoji16]

Ja, ikke sant[emoji28] Det er så lett å la engstelsen ta overhånd og tenke det verste.

Heldigvis var det ingen grunn til bekymring. Bankende hjerte og sprellende liten baby med armer og føtter [emoji7][emoji173]️[emoji7]

Hvordan gikk det?

Det gikk kjempefint, og jeg er så lettet! Bankende hjerte og en sprellende liten mini-baby med to armer og to føtter[emoji7][emoji7]

Så bra kjære Perlemor ❤️ God pinse til deg og lille i magen!

Så bra kjære Perlemor [emoji173]️ God pinse til deg og lille i magen!

Er så lettet! [emoji7][emoji7]Tusen takk kjære Avokado[emoji173]️

Så fantastisk kjære du[emoji7][emoji177] og ja den hjertelyden er bare helt fantastisk [emoji7][emoji7] Nå er det bare å senke skuldrene og nyte fine du [emoji173] God pinse [emoji8][emoji8]

Heldigvis stemte ikke den ekle magefølelsen min og hønemor kan senke skuldrene nå[emoji23][emoji7]Det tok ikke lange tiden før vi så og hørte det bankende hjertet[emoji173]️ For en herlig lyd altså! Tror jeg kunne hørt på den lyden hele tiden[emoji173]️ Og som lille mirakelet vårt har vokst på bare to uker. Nå så den ut som en mini-baby med armer og bein, og sprellet rundt som bare det! Og vi kunne til og med se en søt liten hånd med 5 fingre. Tenk det, bare 9 uker og så utviklet allerede. Det er så fascinerende! [emoji7]

Nå tør jeg å slappe av litt mer og tro på at vi skal bli mamma og pappa[emoji173]️

f118f6eb791596aee739769099784456.jpg

3972b9da3f828d6273b2c7cec08c591d.jpg

Ja, ikke sant[emoji28] Det er så lett å la engstelsen ta overhånd og tenke det verste.

Heldigvis var det ingen grunn til bekymring. Bankende hjerte og sprellende liten baby med armer og føtter [emoji7][emoji173]️[emoji7]

Fantastisk hyggelig å høre[emoji7][emoji7][emoji7]

Så fantastisk kjære du[emoji7][emoji177] og ja den hjertelyden er bare helt fantastisk [emoji7][emoji7] Nå er det bare å senke skuldrene og nyte fine du [emoji173] God pinse [emoji8][emoji8]

Jaa, det er ingenting som er bedre enn å få bekreftelse på at lille har det bra og vokser som den skal[emoji7][emoji173]️ Er så glad for at vi tok en ekstra TUL [emoji120]
Nå gleder jeg meg til du skal om ikke mange dagene[emoji7][emoji177]

God pinsehelg til deg også[emoji177]

10+0 i dag[emoji173]️

Alltid en lettelse å tre inn i en ny uke, og en uke nærmere 'de magiske 12' [emoji120] I dag fikk vi også innkalling til Oul den 1.august[emoji7] Og det er jo bare 8 uker til [emoji4]

I helgen besøkte vi foreldrene mine, med en spesiell nyhet å fortelle. Vi kjøpte en strikkebok (Kjærlighet på pinner) og så fant vi et passende kort[emoji3]
0042607a1381ad0fd71d91be4a169c7b.jpg

Inni kortet limte vi inn et bilde fra TUL og gratulasjon til de kommende besteforeldrene.

Og for en overveldende glede! Vi ble møtt med jubel og gledestårer, og det var så herlig[emoji173]️

Nå ble det tårer i øyekroken her, for en glede ❤️✨❤️

Å så fantastisk [emoji173][emoji173][emoji173] Godt å få en så fantastisk reaksjon på herlige nyheter [emoji177][emoji177]

Nå ble det tårer i øyekroken her, for en glede [emoji173]️[emoji92][emoji173]️

[emoji173]️[emoji173]️ Ja det var virkelig stort å kunne dele en så stor nyhet[emoji2]

Å så fantastisk [emoji173][emoji173][emoji173] Godt å få en så fantastisk reaksjon på herlige nyheter [emoji177][emoji177]

Ja det var helt fantastisk å endelig kunne få dele en så stor og betydningsfull nyhet[emoji173]️[emoji173]️

10+0 i dag[emoji173]️

Alltid en lettelse å tre inn i en ny uke, og en uke nærmere 'de magiske 12' [emoji120] I dag fikk vi også innkalling til Oul den 1.august[emoji7] Og det er jo bare 8 uker til [emoji4]

I helgen besøkte vi foreldrene mine, med en spesiell nyhet å fortelle. Vi kjøpte en strikkebok (Kjærlighet på pinner) og så fant vi et passende kort[emoji3]

Inni kortet limte vi inn et bilde fra TUL og gratulasjon til de kommende besteforeldrene.

Og for en overveldende glede! Vi ble møtt med jubel og gledestårer, og det var så herlig[emoji173]️

Så artig måte å dele nyheten på. Skjønner godt de ble super glade[emoji4]

Så artig måte å dele nyheten på. Skjønner godt de ble super glade[emoji4]

Ja, det var helt herlig å se reaksjonen deres[emoji7]Nå gleder jeg til lille får masse fint strikketøy av mormoren sin[emoji177]

10+0 i dag[emoji173]️

Kjempefin måte å si det på! :)
Så herlig å få en sånn mottakelse på budskapet :joyful:!
Vi tenkte å gjøre noe lignende.
Den boka høres fin ut, jeg har også en mamma som elsker å strikke.

Back
Topp