Et lite mirakel på vei❤️

[emoji254]9+0[emoji254]

Ny uke og 'bare' tre uker til de magiske 12 ukene [emoji2]
I går snakket jeg og mannen om å få en ultralyd til i løpet av denne uken. Og HVIS alt er bra med spiren, så tenkte vi å besøke foreldrene mine i helgen, og fortelle dem at de skal bli besteforeldre [emoji173]️ Så nå har vi ordnet oss TUL på fredag [emoji28] Åå som vi håper på at mirakelet vårt har det bra[emoji173]️

Ellers går symptomene i bølgedaler. Noen dager kjenner jeg mye, andre mindre. Men kjenner som regel stikninger/murringer og ligamentsmerter hver dag, så beroliger meg litt med det (Å føle at man revner opp fra innsiden er forresten en underlig følelse[emoji28])
 
[emoji254]9+0[emoji254]

Ny uke og 'bare' tre uker til de magiske 12 ukene [emoji2]
I går snakket jeg og mannen om å få en ultralyd til i løpet av denne uken. Og HVIS alt er bra med spiren, så tenkte vi å besøke foreldrene mine i helgen, og fortelle dem at de skal bli besteforeldre [emoji173]️ Så nå har vi ordnet oss TUL på fredag [emoji28] Åå som vi håper på at mirakelet vårt har det bra[emoji173]️

Ellers går symptomene i bølgedaler. Noen dager kjenner jeg mye, andre mindre. Men kjenner som regel stikninger/murringer og ligamentsmerter hver dag, så beroliger meg litt med det (Å føle at man revner opp fra innsiden er forresten en underlig følelse[emoji28])
Hurra for ny uke :) og så spennende med TUL allerede på fredag! Det går fort:joyful: skal dere fortelle dem det på noen spesiell måte? :)
 
Hurra for ny uke :) og så spennende med TUL allerede på fredag! Det går fort:joyful: skal dere fortelle dem det på noen spesiell måte? :)

Ny uke er alltid bra[emoji2] Blir godt å se den lille mageboeren igjen, håper alt er bra[emoji173]️ Vi har ikke helt bestemt oss for hvordan vi skal fortelle dem det, prøvd å google etter litt ideer. Men er inne på tanken om å kjøpe en strikkebok til baby/barn, og pakke inn den og ultralydbilde[emoji4]
 
Hurra for ny uke og snart tul :Heartpink:Heartred
 
Så gøy med UL i morgen! :D Gleder meg til å høre om det! <3
 
Så gøy med UL i morgen! :D Gleder meg til å høre om det! <3

Takk snupp[emoji175] Selv om jeg var på ul for to uker siden, så føles det enda mer nervepirrende i dag[emoji28] Har ikke time før sent i ettermiddag, så her blir det å holde tankene borte med helgevask[emoji28]

Håper alt er bra med den nygravide? [emoji7]Åå, det er bare så gøy at det ble ventespire på deg..kommer ikke over det [emoji177]
 
Masse lykke til på TUL idag[emoji173] [emoji173] [emoji8]
 
Lykke til på TUL idag :D :D Venter spent på oppdatering

Tusen takk![emoji4][emoji177] Nervepirrende dette her[emoji28] Har ikke time før sent i ettermiddag, så her blir det å prøve å holde tankene opptatt med andre ting [emoji28]
 
Takk snupp[emoji175] Selv om jeg var på ul for to uker siden, så føles det enda mer nervepirrende i dag[emoji28] Har ikke time før sent i ettermiddag, så her blir det å holde tankene borte med helgevask[emoji28]

Håper alt er bra med den nygravide? [emoji7]Åå, det er bare så gøy at det ble ventespire på deg..kommer ikke over det [emoji177]

Da får jeg dumpe innom i ettermiddag for å se da vettu, enten her eller på assistert kanskje? ;)

Den nygravide koser seg :) Tenk at det skulle bli sånn med begge oss to a'!! :wideyed:
 
9+3:

I dag skal vi på TUL nr 2, akkurat to uker siden sist. Da så vi det lille hjertet slå[emoji173]️ De siste dagene har jeg hatt litt dårlig magefølelse og føler at det ikke kommer til å gå bra i dag. Har tenkt så mye og det har gått ut over nattesøvnen de siste nettene. I tillegg har jeg lest mye om MA, og skremt meg litt med dette. Jeg vet at jeg ikke må ta sorger på forskudd, men meg må bare forberede meg på det verste. Og heller bli lykkelig overrasket hvis alt er bra med spiren. Åå som jeg håper at alt er bra, vi har jo allerede blitt så forelsket i den lille klumpen [emoji173]️ Mannen derimot, har troen på at alt er bra[emoji4]

Har ikke time før 16.30, så lenge å vente [emoji28]
 
Da får jeg dumpe innom i ettermiddag for å se da vettu, enten her eller på assistert kanskje? ;)

Den nygravide koser seg :) Tenk at det skulle bli sånn med begge oss to a'!! :wideyed:

Godt å høre [emoji177]

Blir nok en oppdatering begge plasser etterhvert, alt ettersom hvordan det har gått [emoji4]
 
Back
Topp