Et hjertesukk...

JPSK

Elsker forumet
I dag er jeg så redd. Nå er jeg like langt som når jeg mistet i MA forrige høst..

Har hatt to sterke symptomer denne gangen, som er like når jeg gikk med min sønn. Oppkast og at kjøleskapet lukter råttent. Men nå lukter det ikke lengre, og jeg har ikke kastet opp på 2 dager... Har også hatt murringer i livmorområdet. Kjenner frykten for at det har gått galt igjen, klarer liksom ikke helt å tro at jeg skal få et barn til.

Jeg vet at jeg har alle forutsetninger på plass, og at jeg blir fulgt opp. Er bare denne redselen som gnager, tar helt overhånd noen ganger. :(

Jeg er ikke redd hele tiden men travelt på sånne dager. Så der var mitt hjertesukk i dag... Sorry syting, vet det er mange som har det verre enn meg.

Skjønner det veldig godt. Håper du får noen tegn til liv snart når du kommer litt lengre denne gangen.

Ul den 26 virker som en evighet fra nå av, selv om de har meldt SOL i Bergen hele neste uke..... Blir det tilfelle vil uken gå fort. :)

Ul den 26 virker som en evighet fra nå av, selv om de har meldt SOL i Bergen hele neste uke..... Blir det tilfelle vil uken gå fort. :)
Jeg har UL 5. august.. DET er lenge til det! Kommer til å gå fort :) og det går HELT sikkert bra! Er det Volvat du skal til?

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Jeg har UL 5. august.. DET er lenge til det! Kommer til å gå fort :) og det går HELT sikkert bra! Er det Volvat du skal til?

Taster fra mobilen

Jeg går te Lossius i byn, han er offentlig. Når jeg går privat så bruker jeg Sentrumslegene. :) Vet ikke om det er magefølelsen el frykt som herjer med meg, men kjekt er det ikke.

Murringer kan være tegn på at livmoren strekker seg.
Jeg hadde ganske vonde murringer i forrige uke men fikk se en levende liten baby på 9 uker og beskjed om at det mest sannsynelig er at babyen vokser mye raskere nå.

Kvalmen er også veldig varierende her.
Og jeg går på kvalmestillende.
En dag har jeg matlyst til tusen og spiser masse, mens noen dager etterpå så kaster jeg opp og knapt får i meg mat.

Alle symptomer kan variere fra dag til dag :)

Men skjønner at du er redd og usikker med tanke på at du har mistet tidligere.

*Trøsteklem*

Termin 16 februar

Jammen jammen vi skal jo treffes på kk i februar! :-P jeg tror det går bra med oss begge jeg :-) skal på ny ul den 6 aug for å se at alt vokser og har det fint! :-)

Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Jeg har ingen murringer, det bekymrer meg :(

Taster fra mobilen

Tror det som bekymret meg mest i dag var at kjøleskapet luktet normalt igjen.... Med min sønn sluttet ikke det å lukte ekkelt før etter 11 uke. Husker det knallgodt.

Skal prøve å være positiv men er ikke så enkelt når jeg har mistet så mye. Men krysser alt for oss alle jenter, for friske og sunne februarbabyer. <3

Jeg har ingen murringer, det bekymrer meg :(

Taster fra mobilen

Hadde ikke særlig murringer med min sønn jeg heller.. Det jeg har nå KAN være cysten som lekker..har en cyste på 6 cm på venstre eggstokk.

Hadde ikke særlig murringer med min sønn jeg heller.. Det jeg har nå KAN være cysten som lekker..har en cyste på 6 cm på venstre eggstokk.
Oj! Hva gjør de med den da? Skal den fjernes?

Taster fra mobilen

Oj! Hva gjør de med den da? Skal den fjernes?

Taster fra mobilen

Nei, den satser de på forsvinner av seg selv... Håper bare ikke den sprekker for det gjør visst hinsides vondt. Samme hvis den slynger seg om eggstokken. Sistnevnte er veldig farlig men man oppdager det som regel før det blir fatalt, da det visstnok gjør vanvittig vondt. Usj, liker ikke at den er der, men er visst vanlig. :)

Nei, den satser de på forsvinner av seg selv... Håper bare ikke den sprekker for det gjør visst hinsides vondt. Samme hvis den slynger seg om eggstokken. Sistnevnte er veldig farlig men man oppdager det som regel før det blir fatalt, da det visstnok gjør vanvittig vondt. Usj, liker ikke at den er der, men er visst vanlig. :)
Høres ikke helt godt ut:/ får håpe den forsvinner stille og rolig :)

Taster fra mobilen

Høres ikke helt godt ut:/ får håpe den forsvinner stille og rolig :)

Taster fra mobilen

Satser på det. Og at våre små er helt i skjønneste orden. :)

Skjønner deg godt, det går nok bra skal du se:) Alle tegn er positive til det motsatte er bevist ;)
Jeg heier på deg og tror alt står bra til med den lille ! :happy093.
Sender deg en klem og positive tanker, dette går bra :hug013

Skjønner deg godt, det går nok bra skal du se:) Alle tegn er positive til det motsatte er bevist ;)
Jeg heier på deg og tror alt står bra til med den lille ! :happy093.
Sender deg en klem og positive tanker, dette går bra :hug013

Tusen takk for det. :) I dag spydde jeg også. Yey! ;)

Jeg går te Lossius i byn, han er offentlig. Når jeg går privat så bruker jeg Sentrumslegene. :) Vet ikke om det er magefølelsen el frykt som herjer med meg, men kjekt er det ikke.

bruker Lossius jeg også. Han er tilbake fra ferie neste uke;) ring på mandag og hør om du kan få en ekstra sjekk... Forklar at symptomene har avtatt..

Og krysser fingrene for deg og håper det går bra denne gangen!

bruker Lossius jeg også. Han er tilbake fra ferie neste uke;) ring på mandag og hør om du kan få en ekstra sjekk... Forklar at symptomene har avtatt..

Jeg har time på slutten av neste uke, den 26.. Føler likevel det er lenge. Hehe. ;)

Jeg har time på slutten av neste uke, den 26.. Føler likevel det er lenge. Hehe. ;)
Klart det føles leeeenge når du går og ekgster deg. Hør med de om de har noe ledig før, kan være du er heldig;)

Back
Topp