Et hjertesukk...

Klart det føles leeeenge når du går og ekgster deg. Hør med de om de har noe ledig før, kan være du er heldig;)

Hun der konen hans i resepsjonen nekter meg det alltid. Hun er bare så guffen.. :-/

Åh? Synes hun er ganske grei jeg. Hun er gammel jordmor forresten.. Kan svare på masse som en lurer på;) føler jeg har kommet til kjapt mår behovet har vært der. Som da jeg mistet for noen år siden, fikk komme til på dagen

Åh? Synes hun er ganske grei jeg. Hun er gammel jordmor forresten.. Kan svare på masse som en lurer på;) føler jeg har kommet til kjapt mår behovet har vært der. Som da jeg mistet for noen år siden, fikk komme til på dagen

Uff nei jeg er ikke så fan av henne. I høst når jeg mistet var jeg inne og tryglet og ba for å få en ul, hadde en skikkelig ekkel følelse, helgen i forveien hadde jeg hatt kraftige smerter og blødning, men det var ikke aktuelt. Heeeelt normalt sa hun og hadde ikke time til meg før 2 mnd etter. 3,5 uke etterpå fant ikke legen min hjertelyd og sendte meg på akuttime opp dit, da hadde det vært dødt siden jeg var der og spurte. :(

Back
Topp