Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Så herlig og delig og skuldersenkende!

Hurra! Godt å høre at alt ser bra ut :)

gratulerer så mye med vel overstått UL og alt bra

Gratulerer med overstått ultralyd! :Heartred

Hurra for en kjempefin liten krabat (jente?) :D
Dette er så fortjent etter en lang og vond prøvetid! [emoji173]️ Sååå glad at det ble 2018 på deg også selv om det ble høst i stedet for vinter.

Og nå som du straks går inn i andre trimester er det bare å holde seg fast og henge med i svingene, ukene flyr så fort avgårde og før du vet ordet av det er du mamma [emoji173]️

Så fantastisk å komme inn hit å se at alt står bra til, og at du kanskje får ei lita jente til høsten [emoji7][emoji173]
Er så uendelig glad på dine vegne [emoji173] Tenk, nå får du en sommer med en flott rund mage [emoji2] Husk å ta masse bilder, så kjekt å se tilbake på i etterkant [emoji4]

Åå så koselig oppdatering!! [emoji7] Så glad på dine vegne. Også fikk du en indikator på kjønn også[emoji33] heldige du[emoji173]️ en jente til høsten blir stas[emoji7]


Så godt at alt er bra:Heartred supert med ei lita snuppe:love7

Så nydelig lite nurk [emoji177] Godt at alt står bra til! Nå går tiden raskt fremover[emoji2] Plutselig kjenner du det første sparket [emoji7] En helt herlig følelse [emoji2]

Så fantastisk[emoji177][emoji177][emoji177][emoji177]

Så herlig! Dette var kjekke nyheter å komme inn til <3

Hurra[emoji7][emoji7][emoji173] Nydelig lille spire[emoji7][emoji173] Nå er det bare å senke skuldrene og vente på de første sparkene[emoji173][emoji173]

Åh så skjønn lita [emoji173]️ Gratulerer så mye :)

Så koselig og så fortjent[emoji173]️ Gratulerer:-)

Det er jo en liten baby [emoji64] gratulerer!

Tusen takk dere[emoji173]️[emoji173]️ helt surrealistisk følelse!! Er så himla letta!! Og nå blir det spennende å se om det fortsatt kan være jente på neste UL[emoji179][emoji179] skal på en privat UL i Skien i uke 15, så får mamma blitt med på en UL!

Ser ut som morkaka ligger foran, litt langt ned! Så spørs om det går en stund før jeg kjenner noe!![emoji5] Livmor er nå halvveis opp til navlen, og hu sa at morkaka kan flytte på seg til neste UL![emoji5]
 
Tusen takk dere[emoji173]️[emoji173]️ helt surrealistisk følelse!! Er så himla letta!! Og nå blir det spennende å se om det fortsatt kan være jente på neste UL[emoji179][emoji179] skal på en privat UL i Skien i uke 15, så får mamma blitt med på en UL!

Ser ut som morkaka ligger foran, litt langt ned! Så spørs om det går en stund før jeg kjenner noe!![emoji5] Livmor er nå halvveis opp til navlen, og hu sa at morkaka kan flytte på seg til neste UL![emoji5]
Jeg var på OUL uke 18+5, da lå ene morkaka akkurat i kanten på livmorhalsen, men ikke slik at den dekket åpningen. Fikk beskjed om at den sikkert kom til å flytte på seg da også. Så mye kan skje med plassering av morkaka di enda :)
 
Jeg var på OUL uke 18+5, da lå ene morkaka akkurat i kanten på livmorhalsen, men ikke slik at den dekket åpningen. Fikk beskjed om at den sikkert kom til å flytte på seg da også. Så mye kan skje med plassering av morkaka di enda :)

Var ikke veldig nærme livmorhalsen her, men hu spurte om jeg hadde hatt blødninger! Det har jeg jo ikke[emoji5] så håper den flytter seg litt oppover[emoji5][emoji5][emoji5]
 
Var ikke veldig nærme livmorhalsen her, men hu spurte om jeg hadde hatt blødninger! Det har jeg jo ikke[emoji5] så håper den flytter seg litt oppover[emoji5][emoji5][emoji5]
Jeg hadde litt brunlige blødninger fra uke 13 til nesten 18. Få dager uten. Så det kan jo ha vært det som gjorde det. Håper ikke det blir noe blødninger for deg :)
 
Jeg hadde litt brunlige blødninger fra uke 13 til nesten 18. Få dager uten. Så det kan jo ha vært det som gjorde det. Håper ikke det blir noe blødninger for deg :)

Håper jeg slipper det ja!!!!
 
Åååå men se på lille da
Så gøy :D
 
Gratulerer med vel overstått UL og en jente! Hurra :):)
 
Så herlig! Gratulerer med vel overstått ul og kanskje ei lita jente :-)
 
12 uker imorgen jo wooop woooop
 
Hurramegrundt for 12 uker!!! :D
 
Back
Topp