Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Herlig!! Jeg visste det ville gå bra [emoji8][emoji173]️ gratulerer med vel overstått ultralyd!!

Fantastisk!! [emoji7][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Så fantastisk [emoji173]️[emoji173]️[emoji7] Nå kan du nyte følelsen av å ha et lite knøtt i magen [emoji177]

Gode nyheter altså!!! Denne gangen går det bra:-)

Så fantastisk kjære deg, for en nydelig liten Bamsemums [emoji177]
Mammahormonene tar helt overhånd her, gråter for deg - nå skal du bli mamma [emoji173]

Jaa[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ jeg har grått myye jeg også!!!

Så herlig kjære du[emoji171][emoji171][emoji177][emoji177] Fantastiske nyheter, nå er det bare å senke skuldrene[emoji177]

Så herlig. Har tenkt masse på deg i dag, og jeg er så glad for å se at alt er bare bra! :D :Heartred

Så herlig kjære du[emoji171][emoji171][emoji177][emoji177] Fantastiske nyheter, nå er det bare å senke skuldrene[emoji177]

Jaaa[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Så herlig. Har tenkt masse på deg i dag, og jeg er så glad for å se at alt er bare bra! :D :Heartred

Takk for omtanke[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Visste det [emoji3][emoji3][emoji173]️

Og gratulerer!!!

Så utrolig fint å lese om dagens ul! Du kjenner ikke meg, men jeg har fulgt deg litt her inne siden jeg var prøver selv. Jeg fikk en jente i januar og reiste hjem (fra St.Olavs) dagen du hadde innsett. Husker jeg tenkte på deg da jeg gikk ut fra hovedinngangen på KvinneBarn og sendte deg nok noen lykke-til-tanker. Kanskje det hjalp litt? ❤️

Så utrolig fint å lese om dagens ul! Du kjenner ikke meg, men jeg har fulgt deg litt her inne siden jeg var prøver selv. Jeg fikk en jente i januar og reiste hjem (fra St.Olavs) dagen du hadde innsett. Husker jeg tenkte på deg da jeg gikk ut fra hovedinngangen på KvinneBarn og sendte deg nok noen lykke-til-tanker. Kanskje det hjalp litt? [emoji173]️

Takk for koselig melding, og så hyggelig at du følger meg! Gratulerer så mye med jenta di[emoji7] og skal ikke se bort i fra at de tankene hjalp[emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp