Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Cavegirl
Trudde jentene var "sterkare"... Har ei svigerinne som fekk jentetvillingar etter prøverør. Enegga :o)
Har du ein preferanse då?
ORIGINAL: Nesing
ORIGINAL: Ida82
ORIGINAL: Cavegirl
Trudde jentene var "sterkare"... Har ei svigerinne som fekk jentetvillingar etter prøverør. Enegga :o)
Har du ein preferanse då?
Preferanse på hva? Hvis det var meg du mente, for tror ikke jeg har gitt utrykk på at jeg har skrivd noe som tyder på noe spesielt. Så artig med ho venninna di[:D] Vet du om mannen hennes har god kvalitet på spermen???? For har lest en plass at enegget tvillinger er helt tifeldig og toegget er hvis (selvfølgelig) at to egg løsner. Enegget er jo hvis to sædceller klarer å befrukte et egg, sant??
Jeg venter gutt, som du vet. Eneggede tvillinger oppstår når et befruktet egg (altså etter at sædcellen har smeltet sammen med egget) deler seg i to, dvs at det IKKE er to sædceller som befrukter ett egg men at egget deler seg i to. Dette kan skje i ulike faser. Toeggede er rett og slett at to egg befruktes og fester seg. Ved IVF hender det at noen får satt inn to egg, og da kan det skje. Normalt sett gjør man ikke dette, nettopp fordi man ikke ønsker flerlingesvangerskap som jo er mer kompliserte. [:)][;)]
ORIGINAL: Nøste77
ORIGINAL: Ida82
Og når jeg tenker meg om så husker jeg å ha lest at første prøverørsbarnet er ei jente[;)]
Det stemmer det. Og ho er no blitt mamma selv, på gamlemåten, og den babyen hadde maaaaaasse hår [:D]