Eskimonikas håp

Den skjønner jeg. Ikke sikkert du klarer å tro det helt før baby er her, dessverre. Men jeg håper det for din egen del. Så kjipt med den kontrollen. Ville bare kontakta dem og bedt om en ekstra, de pleier være lydhøre når det har med bt å gjøre.
Tusen takk.
Skal en tur til legen denne uka og denne svimmelheten er bedre selv om den fremdeles kan dukke opp. Skal prøve passe på at det blir tatt BT nå

nei, jeg vet. Får bare ta en dag av gangen egentlig...
 
Gratulerer med 21 uker! ❤
Gratulerer med ny uke [emoji5] her går det unna!
21 uker! Herlig! Så utrolig glad på dine vegne :Heartred:Heartred
Gratulerer med 21 uker ❤️❤️

Tusen takk
Litt rart, vet jo at jeg er langt på vei, men fremdeles er det uvirkelig. Selv med spark inn i hånda. Merker de blir sterkere, men er fremdeles ikke mange om gangen. Rekorden er vel tre...
 
Hurra for 21 uker :)
 
Tusen takk
Litt rart, vet jo at jeg er langt på vei, men fremdeles er det uvirkelig. Selv med spark inn i hånda. Merker de blir sterkere, men er fremdeles ikke mange om gangen. Rekorden er vel tre...

Husker vi kjente utenpå magen ganske tidlig i mitt første svangerskap. Spent på når det skjer denne gangen, har ca. 10 kg mer polstring nå enn sist... haha huff!
 
Husker vi kjente utenpå magen ganske tidlig i mitt første svangerskap. Spent på når det skjer denne gangen, har ca. 10 kg mer polstring nå enn sist... haha huff!
innbiller meg selv at den polstringen har litt si...
Vi kjente jo først gang rett etter 16 eller 17 uker om jeg husker riktig, men har ikke kjent noe særlig utenpå siden. Men de siste dagene har det vært mer. eller ihvertfall sånn at jeg har hånda der eller rekker kjenne etter
 
innbiller meg selv at den polstringen har litt si...
Vi kjente jo først gang rett etter 16 eller 17 uker om jeg husker riktig, men har ikke kjent noe særlig utenpå siden. Men de siste dagene har det vært mer. eller ihvertfall sånn at jeg har hånda der eller rekker kjenne etter

Ja det er veldig logisk at polstringen har litt å si. Så bilder av at jeg lå på ryggen uke 18 med datteren, og nå ser jeg mer gravid ut enn da, for å si det slik... :p
 
Ja det er veldig logisk at polstringen har litt å si. Så bilder av at jeg lå på ryggen uke 18 med datteren, og nå ser jeg mer gravid ut enn da, for å si det slik... :p
Hehe
kroppen forandrer seg og vet du.
 
Hehe
kroppen forandrer seg og vet du.

Mammakroppen det! :) Jeg er ikke overvektig eller noe, men alt jeg har lagt på meg er fett for å si det på den måten, så det er jo ganske pløsent likevel! :p
 
Mammakroppen det! :) Jeg er ikke overvektig eller noe, men alt jeg har lagt på meg er fett for å si det på den måten, så det er jo ganske pløsent likevel! :p
Legger seg annerledes på kroppen etter å ha vært gjennom svangerskap og fødsel..
 
Absolutt!
 
Gratulerer med å ha passert 22 uker! Har du vært hos jordmor og/eller på vekstkontroll?
 
Gratulerer med å ha passert 22 uker! Har du vært hos jordmor og/eller på vekstkontroll?
Tusen takk.

Akkurat vært hos JM og enda et par uker til vekstkontroll
 
Hvordan gikk det? :)
 
Hvordan går det med deg? [emoji173]️
Gikk det fint hos JM?
Har du fått sett kjønn eller gjemmer lille seg enda?
Hvordan gikk det? :)
Ja, jeg er også nyssgjerrig på hvordan det har gått hos jordmor og hvordan det går med deg og lille ❤️❤️
Er også nysgjerrig! :cat:

Takk for at dere stikker innom og bryr dere!
Hatt travle dager og litt vekslende form
 
Back
Topp