Eskimonikas håp

Leste igjennom dagboken din og syns dette var veldig trist lesing [emoji15][emoji15] sol jeg håper 2018 blir ditt/ vårt år [emoji173]
tusen takk.
Håper det er året vi kan få babyene våre ja. Lang nok ventetid normalt om ikke man skal legge til alle prøvelsene før man kan begynne på den egentlige ventetiden.
 
Det er virkelig helt feil når det å teste positivt ikke gir noen glede lengre. Håper gyn. kommer opp med en skikkelig god plan som funker for dere! :Heartred
takk, kjære deg.
Nei, det skal liksom ikke være sånn. Men jeg har bare blaff av glede, nesten som på trass for vi lurer hele tiden bare på hvor lenge det kommer til å vare...
Innbiller meg at jeg neste gang bare gir blaffen til etter TUL....
 
Innom og slenger fra meg et hei og en klem!
Ha en god dag snupp ❤️
 
takk, kjære deg.
Nei, det skal liksom ikke være sånn. Men jeg har bare blaff av glede, nesten som på trass for vi lurer hele tiden bare på hvor lenge det kommer til å vare...
Innbiller meg at jeg neste gang bare gir blaffen til etter TUL....

Kan ikke være noe god følelse i det hele tatt. Om du klarer å gi litt blaffen til etter TUL hadde det kanskje vært greit? Men så er jo ønsket så stort at det kanskje blir vanskelig, men etter så mange tilbakeslag så. En skulle vært mer lettlurt.

Jeg misunner så de som kan være naive gravide og bare føle glede hele veien, og spenning med hele prøveprosessen. Jeg savner også det å kunne mindre enn jeg kan nå. Det hadde vært enklere.
 
Kan ikke være noe god følelse i det hele tatt. Om du klarer å gi litt blaffen til etter TUL hadde det kanskje vært greit? Men så er jo ønsket så stort at det kanskje blir vanskelig, men etter så mange tilbakeslag så. En skulle vært mer lettlurt.

Jeg misunner så de som kan være naive gravide og bare føle glede hele veien, og spenning med hele prøveprosessen. Jeg savner også det å kunne mindre enn jeg kan nå. Det hadde vært enklere.
Jeg klarer nok ikke helt å gi blaffen, men forhåpentligvis mer enn jeg har gjort før. Men det er jo vrient siden det er menneskelig å håpe og drømme og få alle tankene etc.
problemet er jo også at jeg får så klare symptomer at jeg kan vite det før testet slår ut også.
Men, men. Får ikke gjort noe særlig fra eller til, men jeg må jo prøve å fortsette litt normalt....

Hadde vært veldig ok ikke å ha vært gjennom så mye ja, bare tenke at det går sikkert bra.
 
Sliten og lei.
Mye å gjøre på jobb og alt for lite kontinuitet, sliter med søvnen så skal tydeligvis gjennom dagene med 3-5 timers søvn og lei av prøvingen.
Har ikke stor tro på noen mirakler fra gyn, frustrert over at det skal være så vanskelig med en spire som vil utvikle seg ordentlig og bli, funker jo dårlig å planlegge noe som helst for fremtiden når det usikkerhetsmomentet er så stort....
 
Sliten og lei.
Mye å gjøre på jobb og alt for lite kontinuitet, sliter med søvnen så skal tydeligvis gjennom dagene med 3-5 timers søvn og lei av prøvingen.
Har ikke stor tro på noen mirakler fra gyn, frustrert over at det skal være så vanskelig med en spire som vil utvikle seg ordentlig og bli, funker jo dårlig å planlegge noe som helst for fremtiden når det usikkerhetsmomentet er så stort....

Så slitsomt det er å ikke få nok søvn :/
Skjønner jo at denne prøveprosessen spiser deg fra innsiden, men kanskje du hadde hatt godt av en liten pause? Ikke at dere ikke skal prøve, men kanskje forsøke å fokusere litt mindre på prøvingen og heller bruke energi på noe som gir glede og overskudd? Bare en liten tanke altså...
Sender deg en stor klem ❤️
 
Sliten og lei.
Mye å gjøre på jobb og alt for lite kontinuitet, sliter med søvnen så skal tydeligvis gjennom dagene med 3-5 timers søvn og lei av prøvingen.
Har ikke stor tro på noen mirakler fra gyn, frustrert over at det skal være så vanskelig med en spire som vil utvikle seg ordentlig og bli, funker jo dårlig å planlegge noe som helst for fremtiden når det usikkerhetsmomentet er så stort....
Lite søvn er skikkelig pyton. Håper gynekolog har gode råd eller en plan for deg, uansett utfall.
 
Lest igjennom dagboken din nå, herregud og mye du har vært igjennom! Du er sterk [emoji173]️ Dette er så urettferdig.. sender deg en god klem [emoji173]️[emoji173]️
 
Sliten og lei.
Mye å gjøre på jobb og alt for lite kontinuitet, sliter med søvnen så skal tydeligvis gjennom dagene med 3-5 timers søvn og lei av prøvingen.
Har ikke stor tro på noen mirakler fra gyn, frustrert over at det skal være så vanskelig med en spire som vil utvikle seg ordentlig og bli, funker jo dårlig å planlegge noe som helst for fremtiden når det usikkerhetsmomentet er så stort....
Prøving er ikke for amatører, det er iallefall sikkert.. Er så slitsomt når det hele tiden går å gnager i bakhodet, og når alt rundt er slitsomt i tillegg baller det fort på seg. Får krysse fingrene for bedre tider fremover ❤️
 
Så slitsomt det er å ikke få nok søvn :/
Skjønner jo at denne prøveprosessen spiser deg fra innsiden, men kanskje du hadde hatt godt av en liten pause? Ikke at dere ikke skal prøve, men kanskje forsøke å fokusere litt mindre på prøvingen og heller bruke energi på noe som gir glede og overskudd? Bare en liten tanke altså...
Sender deg en stor klem ❤️
Jeg vet. Men så er det også sånn at jeg trives med å ha kontroll og da er det en fordel å vite når EL er etc. Samtidig så vet jeg jo at jeg får symptomer 6-8 dpo om jeg har blitt gravid så er jo ikke store spennvidden heller..
Jeg vet ikke. Bare slitsomt. Og alt blir verre når en ikke sover ordentlig.
 
Lite søvn er skikkelig pyton. Håper gynekolog har gode råd eller en plan for deg, uansett utfall.
Takk. Klarer ikke helt å se hva det skulle være, han kommenterte ikke vekta mi i det hele tatt tidligere. Vet jeg bør ned i vekt, men det er ikke enklere med så mange slag i trynet.
Har ikke prøvd blodfortynnende. Mange med habituell abort får jo det, men vet ikke om det hadde vært noe for meg. Eller om det hadde gjort noen forskjell..
 
Lest igjennom dagboken din nå, herregud og mye du har vært igjennom! Du er sterk [emoji173]️ Dette er så urettferdig.. sender deg en god klem [emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk, Amanda.
Ja, føles rimelig urettferdig. Er inne i en periode der jeg må styre klar av de som blir gravide med en gang.
 
Prøving er ikke for amatører, det er iallefall sikkert.. Er så slitsomt når det hele tiden går å gnager i bakhodet, og når alt rundt er slitsomt i tillegg baller det fort på seg. Får krysse fingrene for bedre tider fremover ❤️
Nei, det er sikkert og visst! Ikke for pyser heller....
Ja, det ene forsterker det andre, spesielt når det er negative ting.

Tusen takk. Håper det...
 
Jeg vet. Men så er det også sånn at jeg trives med å ha kontroll og da er det en fordel å vite når EL er etc. Samtidig så vet jeg jo at jeg får symptomer 6-8 dpo om jeg har blitt gravid så er jo ikke store spennvidden heller..
Jeg vet ikke. Bare slitsomt. Og alt blir verre når en ikke sover ordentlig.

Jeg kjenner meg igjen i det med å ha kontrollen. Det er vanskelig å slippe opp når alt man vil er å vite og planlegge! Jeg klarte ikke selv å slutte å tempe f.eks. Aldri helt, men nesten...Det ble litt halvhjertet både EL-testing og temping det siste halve året nå, men det var virkelig da både mannen og jeg fant tilbake gleden i andre aktiviteter, og hvor prøvingen ikke slukte oss lengre..
Jeg sier ikke at det var derfor vi ble gravide, for jeg tror ikke på dette "slappe-av-prinsippet", men jeg er oppriktig glad for at vi kom oss ut av den funken vi hadde vært i i årevis, og det føltes GODT!
Unner deg sååå å finne tilbake til godfølelsen nå, men kanskje først litt søvn ❤️
Klem!
 
Jeg kjenner meg igjen i det med å ha kontrollen. Det er vanskelig å slippe opp når alt man vil er å vite og planlegge! Jeg klarte ikke selv å slutte å tempe f.eks. Aldri helt, men nesten...Det ble litt halvhjertet både EL-testing og temping det siste halve året nå, men det var virkelig da både mannen og jeg fant tilbake gleden i andre aktiviteter, og hvor prøvingen ikke slukte oss lengre..
Jeg sier ikke at det var derfor vi ble gravide, for jeg tror ikke på dette "slappe-av-prinsippet", men jeg er oppriktig glad for at vi kom oss ut av den funken vi hadde vært i i årevis, og det føltes GODT!
Unner deg sååå å finne tilbake til godfølelsen nå, men kanskje først litt søvn ❤️
Klem!
Takk, kjære deg.
Nei, det prinsippet med å "slappe av så går det" bare fyrer meg opp. Hadde det vært så enkelt liksom...
De EL-testene jeg har nå er jeg ikke helt fortrolig med så sånn sett blir det halvhjertet. Akkurat nå aner jeg ikke om syklusen er i gjenge igjen eller hva heller. Har nesten ikke blødd etter jeg var hos gyn så irriterer meg litt at jeg ikke fikk vite tykkelse på slimhinnen, så hadde jeg visst om det egentlig var noe som skulle ut (regner med det var noe siden hcg var på 78, men likevel).
Vi har absolutt andre ting og har heldigvis ikke kjent på dette med plikt-sex. det er mest den usikkerheten og at det ikke er mulig å tro på selv når jeg blir gravid... Forplanter seg til andre ting som skal planlegges og hvor det ene avhenger av det andre osv... Hjelper selvfølgelig ikke på med søvn-mangel, hjernen fungerer merkelig nok dårlig da. Håper den klarer finne en mulig løsning på noe av det snart.
Prøve-stopp/pause er liksom ikke helt noe alternativ ift alderen, men fy søren som denne usikkerheten sliter på.
 
Back
Topp