escsape, sphere core

ORIGINAL: lille nupp

du må trykke på den rundingen med knapper på

dne kontrollen

hvordan rekkefølge?

Nei, nu gir æ snart opp... [:@]

ORIGINAL: **Eggerøra**

MEN F***N DA!!! Nå har kula lukket seg!!??! Skjønner ingenting jeg...

den kan du åpne og lukke med den V lignende knappen på "fjernkontrollen":)

oj...kula mi ryker og svever plutseli...

ORIGINAL: enois

Noen som har fått på plass de fire brikkene`?
ja, de skal lage en forbindelse fra ene ledningen til den andre[;)]

fant ut! 

oj...kula mi ryker og svever plutseli...

fått ben og hode også nå...

Skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt kan ta ut de to dingsene fra den...

du må trykke på den rundingen med knapper på

dne kontrollen

hvordan rekkefølge?
"v" åper og lukker åpningen

ja, fant ut det [:D]

Ute nu.. Me veldig god hjelp fra Walkthrough.. [8D] Hadde æ ikke kommet mæ ut av denne, så tror æ ikke at æ hadde fått sove i natt, så litt juksing måtte til.. [:D]

ORIGINAL: Monsilar

Ute nu.. Me veldig god hjelp fra Walkthrough.. [8D] Hadde æ ikke kommet mæ ut av denne, så tror æ ikke at æ hadde fått sove i natt, så litt juksing måtte til.. [:D]

fortell meg hva jeg må gjøre daa:P jeg vil skru av data`n ,men kan ikke gjøre det før jeg er derdig med den dritten her[8D]

ORIGINAL: EgentligLittTøff

fortell meg hva jeg må gjøre daa:P jeg vil skru av data`n ,men kan ikke gjøre det før jeg er derdig med den dritten her[8D]

sign!!

Den varme dingsen skal være inne i kula.. Den kalde skal plasseres på "skru krakken" når den står på d høyeste.. Så går du tilbake til kula og trykker på kontrollen.. [;)]

Den varme dingsen skal være inne i kula.. Den kalde skal plasseres på "skru krakken" når den står på d høyeste.. Så går du tilbake til kula og trykker på kontrollen.. [;)]

men den vil jo ikke stå der... [:'(]

ENDELIG[8D]

Da skrur jeg av data før jeg bynner på en ny å blir sittende!
God natt når den tid kommer[:D]

Har du krakken høyest mulig oppe da??

Jess, fikk til!!!

Sooooooveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Natta [:D]

Har du krakken høyest mulig oppe da??

jo, men måtte sette den varme oppå der først, gå tilbake, trykke på kontrollen, og så bytte ut den kalde dingsen i kula med den som var varm, men som nå hadde fått et lys, ellernoesånt

da var jeg ute[:D]

Back
Topp