**Eggerøra**
Forumet er livet
ORIGINAL: lille nupp
du må trykke på den rundingen med knapper på
dne kontrollen
hvordan rekkefølge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
dne kontrollen
ORIGINAL: **Eggerøra**
MEN F***N DA!!! Nå har kula lukket seg!!??! Skjønner ingenting jeg...
oj...kula mi ryker og svever plutseli...
ORIGINAL: **Eggerøra**"v" åper og lukker åpningen
dne kontrollen
hvordan rekkefølge?
ORIGINAL: Monsilar
Ute nu.. Me veldig god hjelp fra Walkthrough.. [8D] Hadde æ ikke kommet mæ ut av denne, så tror æ ikke at æ hadde fått sove i natt, så litt juksing måtte til.. [:D]
ORIGINAL: EgentligLittTøff
Ute nu.. Me veldig god hjelp fra Walkthrough.. [8D] Hadde æ ikke kommet mæ ut av denne, så tror æ ikke at æ hadde fått sove i natt, så litt juksing måtte til.. [:D]
fortell meg hva jeg må gjøre daa:P jeg vil skru av data`n ,men kan ikke gjøre det før jeg er derdig med den dritten her[8D]
Den varme dingsen skal være inne i kula.. Den kalde skal plasseres på "skru krakken" når den står på d høyeste.. Så går du tilbake til kula og trykker på kontrollen.. [;)]
Den varme dingsen skal være inne i kula.. Den kalde skal plasseres på "skru krakken" når den står på d høyeste.. Så går du tilbake til kula og trykker på kontrollen.. [;)]
men den vil jo ikke stå der... [:'(]
men den vil jo ikke stå der... [:'(]
Har du krakken høyest mulig oppe da??