x1xMsMarte.
Forumet er livet
im out, again[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MsMarte.
im out, again[8D]
ORIGINAL: [K]
Jeg fikk en rosa sommerfugl..men jeg skjønner ikke hva jeg skal med denne informasjonen..
ORIGINAL: Labambie
ORIGINAL: Skrukkefillehaug
Hvordan i huleste skrur du opp den.??
Og hva skal man med dissekulene..???
bruker skrujernet[:D]. har du funnet koden til boksen i skuffa?
aner ikke hva vi skal med kulene... samle på dem??
Hvor finner jeg skruhjernet..??
Nei jeg har ikke funnet koden,hahaha..suger jo på dette jeg jeg[8D]
Skjønner ingenting... Jeg har lest alle bøkene, men ble ikke klokere... Tar gjerne imot koden på boksen.. Og hva skal jeg med den røde blyanten?
ORIGINAL: ~Maja~
ORIGINAL: Labambie
Hvordan i huleste skrur du opp den.??
Og hva skal man med dissekulene..???
bruker skrujernet[:D]. har du funnet koden til boksen i skuffa?
aner ikke hva vi skal med kulene... samle på dem??
Hvor finner jeg skruhjernet..??
Nei jeg har ikke funnet koden,hahaha..suger jo på dette jeg jeg[8D]
Skjønner ingenting... Jeg har lest alle bøkene, men ble ikke klokere... Tar gjerne imot koden på boksen.. Og hva skal jeg med den røde blyanten?
Du skal fargelegge inni den ene boka.
Tipper kulene skal brukes til den "vippe-greia" i skuffen... Noen som har blitt noe klokere på det?
slå inn koden i veggen å få veggen til do, ta dopapiret og ha det under rennende vann.. fyll glasset med vann og putt gjørmeklompen i.. se hva som skjer litt etterpå og tøm glasset igjen.. plasser han i blomsterbildet og trykk på han..
noe mer? :P
ORIGINAL: Sanka
Her er den tråden vi hadde da vi gjorde den sist gang i tilfelle dere trenger mer hint [;)]
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=12637607&mpage=8

slå inn koden i veggen å få veggen til do, ta dopapiret og ha det under rennende vann.. fyll glasset med vann og putt gjørmeklompen i.. se hva som skjer litt etterpå og tøm glasset igjen.. plasser han i blomsterbildet og trykk på han..
noe mer? :P
Hvilken kode og hvilken vegg..??
Sorry altså men jeg er ikke så kjapp...
ORIGINAL: ~Maja~
Hvordan skrur jeg fast den trebiten til den trevippa?
Har prøvd endel forskjellig.. men jeg får ikke skruene til å sitte der liksom...
dumme meg kommer ikke lengre! mangler ei rød kule, koden til boksen på do og hva skal man med det våte dopapiret??