escape spill

Jeg fikk en rosa sommerfugl..men jeg skjønner ikke hva jeg skal med denne informasjonen..

ORIGINAL: [K]

Jeg fikk en rosa sommerfugl..men jeg skjønner ikke hva jeg skal med denne informasjonen..

til den ene luka på veggen, trur jeg...

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Skrukkefillehaug

Hvordan i huleste skrur du opp den.??

Og hva skal man med dissekulene..???

bruker skrujernet[:D]. har du funnet koden til boksen i skuffa?

aner ikke hva vi skal med kulene... samle på dem??

Hvor finner jeg skruhjernet..??
Nei jeg har ikke funnet koden,hahaha..suger jo på dette jeg jeg[8D]

Skjønner ingenting... Jeg har lest alle bøkene, men ble ikke klokere... Tar gjerne imot koden på boksen.. Og hva skal jeg med den røde blyanten?

Du skal fargelegge inni den ene boka.

Tipper kulene skal brukes til den "vippe-greia" i skuffen... Noen som har blitt noe klokere på det?

slå inn koden i veggen å få veggen til do, ta dopapiret og ha det under rennende vann.. fyll glasset med vann og putt gjørmeklompen i.. se hva som skjer litt etterpå og tøm glasset igjen.. plasser han i blomsterbildet og trykk på han..

noe mer? :P

ORIGINAL: ~Maja~

ORIGINAL: Labambie

Hvordan i huleste skrur du opp den.??

Og hva skal man med dissekulene..???

bruker skrujernet[:D]. har du funnet koden til boksen i skuffa?

aner ikke hva vi skal med kulene... samle på dem??

Hvor finner jeg skruhjernet..??
Nei jeg har ikke funnet koden,hahaha..suger jo på dette jeg jeg[8D]

Skjønner ingenting... Jeg har lest alle bøkene, men ble ikke klokere... Tar gjerne imot koden på boksen.. Og hva skal jeg med den røde blyanten?

Du skal fargelegge inni den ene boka.

Tipper kulene skal brukes til den "vippe-greia" i skuffen... Noen som har blitt noe klokere på det?

Ja,det har jeg gjort..
Men skjønner ikke noe særlig mer nå..

ORIGINAL: MsMarte.

slå inn koden i veggen å få veggen til do, ta dopapiret og ha det under rennende vann.. fyll glasset med vann og putt gjørmeklompen i.. se hva som skjer litt etterpå og tøm glasset igjen.. plasser han i blomsterbildet og trykk på han..

Hvilken kode og hvilken vegg..??
Sorry altså men jeg er ikke så kjapp...

ORIGINAL: MsMarte.

Hvilken kode og hvilken vegg..??
Sorry altså men jeg er ikke så kjapp...

ved hengeplanta er der en sjult luke

Hvordan skrur jeg fast den trebiten til den trevippa?
Har prøvd endel forskjellig.. men jeg får ikke skruene til å sitte der liksom...

ORIGINAL: ~Maja~

Hvordan skrur jeg fast den trebiten til den trevippa?
Har prøvd endel forskjellig.. men jeg får ikke skruene til å sitte der liksom...

Du kan komme deg ut uten å gjøre det der.. For det fikk ikke jeg til heller[8D]

dumme meg kommer ikke lengre! mangler ei rød kule, koden til boksen på do og hva skal man med det våte dopapiret??

ORIGINAL: Caaarina

freedom!

Sign! [:D]

dumme meg kommer ikke lengre! mangler ei rød kule, koden til boksen på do og hva skal man med det våte dopapiret??

Bruk det våte dopapiret til å vaske den store plomsterpotta. Da får du koden til boksen på badet.
Ta også med deg jordklumpen i potta. [:)]

Back
Topp