• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Escape - orange room

ORIGINAL: Divinity

ORIGINAL: MeMyself

Ute!! [8D][8D][8D]

åååh, så irritert jeg ble på deg nå :p Jeg begynner å bli klaustrofobisk her! Har fått et nytt tau og står temmelig vemmelig fast... [8D]

Nytt tau..?

Hvitt: Du skal vertfall bruke hammeren fra safen til å knuse hull der du kan se litt av muren gjennom veggen.. Der finner du en safe.. Bruk tauet til å dra den ut! Ehh.. Dårlig forklart..?! [8D]

MeMyself: jepp, har gjort det. Har funnet den gjenstanden inni der også. Klikker villt rundt med den nå. Hva skal den brukes til? Fant et nytt tau i nattbordsskuffen. Samme sted som forrige tauet.

MeMyself: jepp, har gjort det. Har funnet den gjenstanden inni der også. Klikker villt rundt med den nå. Hva skal den brukes til? Fant et nytt tau i nattbordsskuffen. Samme sted som forrige tauet.

oK.. Hvitt: Finn en bh i skuffen.. Den med D-cup tror jeg det er.. Bruk tryllestaven på den, slik at den blir større! Bruk så staven på sverdet, slik at også det blir større! Du kan nå bruke sverdet til å kutte gjennom gitteret på vinduet! Bruk så bh'en som "fallskjerm".. he he.. [:D]

Finn en bh i skuffen.. Den med D-cup tror jeg det er.. Bruk tryllestaven på den, slik at den blir større! Bruk så staven på sverdet, slik at også det blir større! Du kan nå bruke sverdet til å kutte gjennom gitteret på vinduet! Bruk så bh'en som "fallskjerm".. he he..
ORIGINAL: MeMyself

oK.. Hvitt:

Haha! Takk. da kan jeg endelig sove. [:D]

Back
Topp