• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Escape - orange room

gir opp.. funnet 10 brikker

ORIGINAL: Chaba

Bruker dere noe spesielt under bordet og på hylla?? Finner ikke noe der jeg!

Brikken på hylla lå langt yil høyre.. Husker ikke om det var øverste eller nederste..
Den under bordet har jeg ikke funnet! [>:][X(]

Står helt fast finner ikke siste brikken og får ikke tak i noe under bordet! Arrg[>:]

Står helt fast finner ikke siste brikken og får ikke tak i noe under bordet! Arrg[>:]

Klarte det endelig!! Du må løfte alle tingene som står oppå bordet! Trykk på glasset, lyset, flasken og til slutt bordet.. Litt stress å få det til..[:-]

ORIGINAL: MeMyself

Klarte det endelig!! Du må løfte alle tingene som står oppå bordet! Trykk på glasset, lyset, flasken og til slutt bordet.. Litt stress å få det til..[:-]

Har du alle brikkene?? Magler fortsatt en!

Har du alle brikkene?? Magler fortsatt en!

Har alle brikkene ja.. Har du funnet den i den grønne jakken..?

Husk at det skal være en ledig plass, for å få flyttet på brikkene..

ORIGINAL: Line og mars snuppe

Men hvor finner man den som er i puffen ved døra a? Føler jeg har prøvd å trykke over hele puffen jeg[8D]

I midt-sømmen.. Ikke oppå selve puffen, men på siden (langsiden)..

Ja, har oragami fuglen, nattbordskuffen, bak nattbordet, sengen, under bordet, hylla, mellom hånklærne, brødristeren, palmebladet, kokosnøtten, puffen, grønne jakka, sminkepungen, vibratoren

ORIGINAL: Line og mars snuppe

Men hvor finner man den som er i puffen ved døra a? Føler jeg har prøvd å trykke over hele puffen jeg[8D]

I midt-sømmen.. Ikke oppå selve puffen, men på siden (langsiden)..

Takker! Fant den på første klikk nå[:D]

Ja, har oragami fuglen, nattbordskuffen, bak nattbordet, sengen, under bordet, hylla, mellom hånklærne, brødristeren, palmebladet, kokosnøtten, puffen, grønne jakka, sminkepungen, vibratoren

Hmm.. Den under dyna også..?

Ja, er det flere i senga??

Den i kjolen da..? Må snu den og åpne glidelåsen.. Rosa kjolen ved den grønne jakken..

Ja, er det flere i senga??

Den i kjolen da..? Må snu den og åpne glidelåsen.. Rosa kjolen ved den grønne jakken..

Takk takk!![:D]

hva som bestemmer rekkefølgen på tallene? har funnet alle tallene men skjer liksom ingenting når jeg fyller de inn i safen. Kan jo ikke være meningen at vi skal prøve alle mulige kombinasjoner av dem... [8|]

ORIGINAL: Divinity

hva som bestemmer rekkefølgen på tallene? har funnet alle tallene men skjer liksom ingenting når jeg fyller de inn i safen. Kan jo ikke være meningen at vi skal prøve alle mulige kombinasjoner av dem... [8|]

Sjekk hvilke farger som kommer opp når du trykker på tv'n.. [:)]

ORIGINAL: Divinity

Sjekk hvilke farger som kommer opp når du trykker på tv'n.. [:)]

ok! takk [:D]

Ute!! [8D][8D][8D]

Ute!! [8D][8D][8D]

åååh, så irritert jeg ble på deg nå :p Jeg begynner å bli klaustrofobisk her! Har fått et nytt tau og står temmelig vemmelig fast... [8D]

Back
Topp