MorTilSanderOgVetle
Forumet er livet
gir opp.. funnet 10 brikker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Chaba
Står helt fast finner ikke siste brikken og får ikke tak i noe under bordet! Arrg[>:]
ORIGINAL: MeMyself
Står helt fast finner ikke siste brikken og får ikke tak i noe under bordet! Arrg[>:]
Klarte det endelig!! Du må løfte alle tingene som står oppå bordet! Trykk på glasset, lyset, flasken og til slutt bordet.. Litt stress å få det til..[:-]
Klarte det endelig!! Du må løfte alle tingene som står oppå bordet! Trykk på glasset, lyset, flasken og til slutt bordet.. Litt stress å få det til..[:-]
Har du alle brikkene?? Magler fortsatt en!
ORIGINAL: Line og mars snuppe
Men hvor finner man den som er i puffen ved døra a? Føler jeg har prøvd å trykke over hele puffen jeg[8D]
I midt-sømmen.. Ikke oppå selve puffen, men på siden (langsiden)..
ORIGINAL: Divinity
hva som bestemmer rekkefølgen på tallene? har funnet alle tallene men skjer liksom ingenting når jeg fyller de inn i safen. Kan jo ikke være meningen at vi skal prøve alle mulige kombinasjoner av dem... [8|]
ORIGINAL: Divinity
hva som bestemmer rekkefølgen på tallene? har funnet alle tallene men skjer liksom ingenting når jeg fyller de inn i safen. Kan jo ikke være meningen at vi skal prøve alle mulige kombinasjoner av dem... [8|]
Sjekk hvilke farger som kommer opp når du trykker på tv'n.. [:)]