escape noen??

ORIGINAL: Snoflak

Eh.. hvordan får dere brusen og alt nedi den tingen da ? skjer ingenting når jeg prøver..

Du må åpne dem først. Dobbelklikk på brusboksen, trykk deretter oppå den greia du åpner med.

ORIGINAL: carpus

ORIGINAL: Shygirl

har jo putta alt oppi den dingsen, men skjønner ikke det med tallet 36 

Det er bare en del av koden. I den boken som var inni dartskapet står rekkefølgen på koden. 36 var i en runding. Bak bildet får du frem et tall inni trekanten der ved bruk av lommelykta. Det siste tallet finner du på dart tavla.

Mangle berre den koden på dart tavla eg no, men finne den ikkje. E de nåke spesiell plass eg skal trykke der?[8|]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Det er bare en del av koden. I den boken som var inni dartskapet står rekkefølgen på koden. 36 var i en runding. Bak bildet får du frem et tall inni trekanten der ved bruk av lommelykta. Det siste tallet finner du på dart tavla.

Mangle berre den koden på dart tavla eg no, men finne den ikkje. E de nåke spesiell plass eg skal trykke der?[8|]

Koden tilsvarer den poengsummen som er der firkanten er. Altså, du må kunne litt om dart for å finne ut det! [;)]

Koden tilsvarer den poengsummen som er der firkanten er. Altså, du må kunne litt om dart for å finne ut det! [;)]

Thank u!!! Då va eg endelig ute eg og [:D]

Kan ikke dart.. kjenne eg e rimelig varm i huet akk nå på å prøve på den koden.. hehe

Kan ikke dart.. kjenne eg e rimelig varm i huet akk nå på å prøve på den koden.. hehe

Googla dart tavle på bildesøk eg [8D] Her e tallet i hvitt : 15 [:)]

Googla dart tavle på bildesøk eg [8D] Her e tallet i hvitt : 15 [:)]

OH MY LORD.. har prøvd alle kombinasjoner.. men grunnen til at det ikke funka var fordi pilla ikke var nediii... grrrr hehe

Greide det til slutt!

Hvor finner jeg hjulet til å skru på vannet..???[8|][8|]

ORIGINAL: Tessababy

Hvor finner jeg hjulet til å skru på vannet..???[8|][8|]

Fant det! Det ligger bak vekten :) 

hva skal man gjøre med den gule boksen med drikke? 

ORIGINAL: Linnis09

fant enmynt i vasken og en i dart skapet..men finner heller ikke hjulet[8|]

bak den maskina under det blå skapet på veggen [;)]

Kommer fortsatt ikke ut jeg, har drukket den gule boksen [8|]

ORIGINAL: tipp

fant noe bak bildet I hvitt: 

hvis du klikker nede til høyre på rammen,så går bildet til siden[:)]

hvordan kommer du deg bak bildet?[:D] har trykket på alt men får ikke det til[8|]

ORIGINAL: Linnis09

ORIGINAL: tipp

fant noe bak bildet I hvitt: 

hvis du klikker nede til høyre på rammen,så går bildet til siden[:)]

hvordan kommer du deg bak bildet?[:D] har trykket på alt men får ikke det til[8|]

Ingen?

Back
Topp