Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: carpus
ORIGINAL: Shygirl
har jo putta alt oppi den dingsen, men skjønner ikke det med tallet 36
Det er bare en del av koden. I den boken som var inni dartskapet står rekkefølgen på koden. 36 var i en runding. Bak bildet får du frem et tall inni trekanten der ved bruk av lommelykta. Det siste tallet finner du på dart tavla.
ORIGINAL: *UtspyttaLaban*
Det er bare en del av koden. I den boken som var inni dartskapet står rekkefølgen på koden. 36 var i en runding. Bak bildet får du frem et tall inni trekanten der ved bruk av lommelykta. Det siste tallet finner du på dart tavla.
Mangle berre den koden på dart tavla eg no, men finne den ikkje. E de nåke spesiell plass eg skal trykke der?[8|]
Mangle berre den koden på dart tavla eg no, men finne den ikkje. E de nåke spesiell plass eg skal trykke der?[8|]
Koden tilsvarer den poengsummen som er der firkanten er. Altså, du må kunne litt om dart for å finne ut det! [;)]
ORIGINAL: Snoflak
Kan ikke dart.. kjenne eg e rimelig varm i huet akk nå på å prøve på den koden.. hehe
ORIGINAL: Snoflak
Kan ikke dart.. kjenne eg e rimelig varm i huet akk nå på å prøve på den koden.. hehe
Googla dart tavle på bildesøk eg [8D] Her e tallet i hvitt : 15 [:)]
ORIGINAL: tipp
fant noe bak bildet I hvitt:
hvis du klikker nede til høyre på rammen,så går bildet til siden[:)]