ORIGINAL: AltijdLente
de tallene på kommoden.. hva er de til+??
de er til:
du skal få klokken over kommoden til å bli det klokkeslettet som viser i det lyset....
og for å få det til må du snu på de knottene som dukket opp bak det bildet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: September Mammaen
Fatter ikke hvordan jeg skal finne alle de tallene (lappene til den brikka..) mangler to ..
ORIGINAL: tipp
skjønner ikke hvordan jeg skal få ladet batteriene.Har tatt av støpselet,men har ingebn lader[8|]
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
Fatter ikke hvordan jeg skal finne alle de tallene (lappene til den brikka..) mangler to ..
disse husker jeg:
en mellom sengen og skapet
en i bossbøtten
en i katten
har du disse?
de er til:
du skal få klokken over kommoden til å bli det klokkeslettet som viser i det lyset....
og for å få det til må du snu på de knottene som dukket opp bak det bildet
skjønner ikke hvordan jeg skal få ladet batteriene.Har tatt av støpselet,men har ingebn lader[8|]
den er i den boksen med kode. og koden finner du bak det arket som henger på veggen ved vinduet
den er i den boksen med kode. og koden finner du bak det arket som henger på veggen ved vinduet
jamen... der fant jeg jo kun en brikke og skrujernet
en brikke og skrujernet
er stuck.... Hvit: har en gullnøkkel, skruer og masse rundinger med tallet 3 på... what do do?? Har tatt i støpselet på døra,..
en brikke og skrujernet
hmmm... nå husker jeg: bruk skrujernet til å få opp den nederste brune skuffen,oppi der var det
en brikke og skrujernet
hmmm... nå husker jeg: bruk skrujernet til å få opp den nederste brune skuffen,oppi der var det
e d muli..får det jo ikke til jo[&:]
ORIGINAL: Fru Lillamumi
Gullnøkkel???? HVOR??
Nå føler jeg at det er BARE de 3'er brikkene igjen .. noen som vet hva vi skal med de?
Nå føler jeg at det er BARE de 3'er brikkene igjen .. noen som vet hva vi skal med de?
aner ikke. jeg har 3 3'er brikker,2 2'er brikker og 1 1'er brikke.....
i forskjellige farger
ORIGINAL: Fru Lillamumi
Gullnøkkel???? HVOR??
den er: i veggen under klokken. kommer ut når du har klart koden som kommer opp på den brune kommoden
har gjort det, er der med fargekodene... men klarer ikke lage fargen på o'en.. det er fargekoder sant??
etter at du har skrudd dørhåndtaket på døra så står det LOCK på døra... og du skal sette inn de rundingene... er jo de samme bokstavene som er rundtom i rommet..
har gjort det, er der med fargekodene... men klarer ikke lage fargen på o'en.. det er fargekoder sant??
what?? dette vet jeg ikke noe om... forklar....
etter at du har skrudd dørhåndtaket på døra så står det LOCK på døra... og du skal sette inn de rundingene... er jo de samme bokstavene som er rundtom i rommet..