Escape: Fake Room....

ORIGINAL: AltijdLente

de tallene på kommoden.. hva er de til+??

de er til:
du skal få klokken over kommoden til å bli det klokkeslettet som viser i det lyset....
og for å få det til må du snu på de knottene som dukket opp bak det bildet

skjønner ikke hvordan jeg skal få ladet batteriene.Har tatt av støpselet,men har ingebn lader[8|]

ORIGINAL: September Mammaen

Fatter ikke hvordan jeg skal finne alle de tallene (lappene til den brikka..) mangler to ..

disse husker jeg:
en mellom sengen og skapet
en i bossbøtten
en i katten

har du disse?

ORIGINAL: tipp

skjønner ikke hvordan jeg skal få ladet batteriene.Har tatt av støpselet,men har ingebn lader[8|]

den er i den boksen med kode. og koden finner du bak det arket som henger på veggen ved vinduet

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Fatter ikke hvordan jeg skal finne alle de tallene (lappene til den brikka..) mangler to ..

disse husker jeg:
en mellom sengen og skapet
en i bossbøtten
en i katten

har du disse?

takk [:D] fant nettopp den nest siste selv, og den aller siste ved hjelp av deg [:)]

de tallene på kommoden.. hva er de til+??

de er til:
du skal få klokken over kommoden til å bli det klokkeslettet som viser i det lyset....
og for å få det til må du snu på de knottene som dukket opp bak det bildet

Hvordan : får man ned bildet da? Ved hjelp av det brettet med lappene?

den er i den boksen med kode. og koden finner du bak det arket som henger på veggen ved vinduet

jamen... der fant jeg jo kun en brikke og skrujernet

en brikke og skrujernet

hmmm... nå husker jeg: bruk skrujernet til å få opp den nederste brune skuffen,oppi der var det

er stuck.... Hvit: har en gullnøkkel, skruer og masse rundinger med tallet 3 på... what do do?? Har tatt i støpselet på døra,..

hjelper dette: bruk gullnøkkelen på den luken ved siden av vinduet. har du ladet batteriene? i så fall kan du ta ut igjen batteriene og sette i katten/hunden

en brikke og skrujernet

hmmm... nå husker jeg: bruk skrujernet til å få opp den nederste brune skuffen,oppi der var det

e d muli..får det jo ikke til jo[&:]

en brikke og skrujernet

e d muli..får det jo ikke til jo[&:]

joda: se på siden av kommoden,der er det 2 skruer. skru de ut,ta med deg skruene og åpne skuffen

ORIGINAL: Fru Lillamumi

Gullnøkkel????  HVOR??

den er: i veggen under klokken. kommer ut når du har klart koden som kommer opp på den brune kommoden

Nå føler jeg at det er BARE de 3'er brikkene igjen .. noen som vet hva vi skal med de?

aner ikke. jeg har 3 3'er brikker,2 2'er brikker og 1 1'er brikke.....
i forskjellige farger

Nå føler jeg at det er BARE de 3'er brikkene igjen .. noen som vet hva vi skal med de?

aner ikke. jeg har 3 3'er brikker,2 2'er brikker og 1 1'er brikke.....
i forskjellige farger

Jeg har 4 3'er brikker, 1 2'er brikke og 1 1'er brikke [8D]

tror jeg tar meg en tur på butikken. kanskje hjernen virker bedre når jeg er tilbake....eller kanskje dere har klart det....

kommer igjen om 20 min ca..... lykke til

ORIGINAL: Fru Lillamumi

Gullnøkkel????  HVOR??

den er: i veggen under klokken. kommer ut når du har klart koden som kommer opp på den brune kommoden

der fikk jeg bare : et sverd og en runding

har gjort det, er der med fargekodene... men klarer ikke lage fargen på o'en.. det er fargekoder sant??

what?? dette vet jeg ikke noe om... forklar....

Noen som vet hvor 9 tallet er?

etter at du har skrudd dørhåndtaket på døra så står det LOCK på døra... og du skal sette inn de rundingene... er jo de samme bokstavene som er rundtom i rommet..

har gjort det, er der med fargekodene... men klarer ikke lage fargen på o'en.. det er fargekoder sant??

what?? dette vet jeg ikke noe om... forklar....

etter at du har skrudd dørhåndtaket på døra så står det LOCK på døra... og du skal sette inn de rundingene... er jo de samme bokstavene som er rundtom i rommet..

Hm .. det står ikke noe på min dør .. og har skrudd på håndtaket og sånt

Back
Topp