Escape 15.03.2009

ORIGINAL: lillegutten

får ikke bort bildet, og koden får jeg ikke til

fikk til bildet :) men ikke åpne safen

trykk på høyre sida på bildet [:)]

ORIGINAL: TrineBallerine

ORIGINAL: LisskaOgRampen

Får ikke vann i glasset. Brusen får æ ikke helt oppi den dingsen.. kommer ikke lengere ! [:@][8D]

har du åpna brus-boksen? må helles i den rekkefølgen som det står på bildet på veggen!

oi :p har ikke gjort det.. får fortsatt ikke vann i glasset da.. [&:]

ORIGINAL: Kittekat

Fått opp safen og den blå "boksen", helt brus, vann og pille oppi den hvite dingsen. Men så er man litt stuck.[8|]

Du må så finne en kode for å taste inn på den tinge du helte brusen og det oppi. Den boka det det står firkant trekant og sirkel tilvarer tallene.

Jeg prøver å få batteriene i lykten, men jeg får det ikke til. Får ikke se på tingene jeg har, bare bruke de. Hvordan får jeg batt i lykten? [:@]

Fått opp safen og den blå "boksen", helt brus, vann og pille oppi den hvite dingsen. Men så er man litt stuck.[8|]

ORIGINAL: LisskaOgRampen

Får ikke vann i glasset. Brusen får æ ikke helt oppi den dingsen.. kommer ikke lengere ! [:@][8D]

har du åpna brus-boksen? må helles i den rekkefølgen som det står på bildet på veggen!

Hvis man ikke har fått helt i riktig rekkefølge, da....?[&o]

Tror ikke det er sååå viktig :) hvis du har fått til å helle, så er det nok ikke noe problem [:D]

ORIGINAL: *Solstråle*

Jeg prøver å få batteriene i lykten, men jeg får det ikke til. Får ikke se på tingene jeg har, bare bruke de. Hvordan får jeg batt i lykten? [:@]

Dobbelklikk på tingen!

Forstår ikke helt det kode greiene jeg..?[8D] har funnet tosifret kode i trekanta rommet og den boka.. men hva mer?

OG en kode fra den derre spåkula..!

finner bare kode 1 plass... den trekanten men hva er firkant og runding?

fant sirkelen men ikke firkanten....

Du må så finne en kode for å taste inn på den tinge du helte brusen og det oppi. Den boka det det står firkant trekant og sirkel tilvarer tallene.

Kor fant du "firkantkoden" ?

Jeg skjønner ikke hva man skal trykke innpå den maskinen man heller brusen oppi..

ORIGINAL: *Solstråle*

Dobbelklikk på tingen!

Hehe..... tuuuuusen takk [:D]

Kordan får æ vann i koppen ? 

Blir gærn jeg..[:@] får d ikke til

nå har jeg laget en gul superdrikk og drukket den... hva nå? [8|]

haha, ute [:D]

Ehm... Skal ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønner hvordan man får tall ut av firkant, trekant og sirkel...[X(]

hehe dårlig forklart av meg! men du må finne tallene. Det ene slår du av lyset og ser på den glasskula, så står den. Det andre lyser du inn i den trekanthullet med lommelykta, og det siste står på dartbrettet. Den står også her i hvitt 158736 [:)]

ORIGINAL: Caaarina

Jeg mangler det tallet firkanten representerer.. Ser firkanten på dartbrettet, men ikkeno tall..

samme her er ikke noe særlig idart så vet ikke hva den ruten er verdt heller [:D]

ORIGINAL: lillegutten

finner bare kode 1 plass... den trekanten men hva er firkant og runding?

Sirkelen finner du når du har puttet glasskulen på stativet som står i ett hjørne på ett bord.. Skru av lyset så skal glasskulen "vise vei" [8D] Firkanten leit æ sjøl etter..

[:D]fikk den gule brusen[:D]

ute :) den firkanten var vanskelig [:D]

UTE!!!!!

Back
Topp