LilleLisska
Forumet er livet
ORIGINAL: lillegutten
får ikke bort bildet, og koden får jeg ikke til
fikk til bildet :) men ikke åpne safen
trykk på høyre sida på bildet [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lillegutten
får ikke bort bildet, og koden får jeg ikke til
fikk til bildet :) men ikke åpne safen
ORIGINAL: TrineBallerine
ORIGINAL: LisskaOgRampen
Får ikke vann i glasset. Brusen får æ ikke helt oppi den dingsen.. kommer ikke lengere ! [:@][8D]
har du åpna brus-boksen? må helles i den rekkefølgen som det står på bildet på veggen!
ORIGINAL: Kittekat
Fått opp safen og den blå "boksen", helt brus, vann og pille oppi den hvite dingsen. Men så er man litt stuck.[8|]
ORIGINAL: LisskaOgRampen
Får ikke vann i glasset. Brusen får æ ikke helt oppi den dingsen.. kommer ikke lengere ! [:@][8D]
har du åpna brus-boksen? må helles i den rekkefølgen som det står på bildet på veggen!
Hvis man ikke har fått helt i riktig rekkefølge, da....?[&o]
Fått opp safen og den blå "boksen", helt brus, vann og pille oppi den hvite dingsen. Men så er man litt stuck.[8|]
Du må så finne en kode for å taste inn på den tinge du helte brusen og det oppi. Den boka det det står firkant trekant og sirkel tilvarer tallene.
ORIGINAL: *Solstråle*
Jeg prøver å få batteriene i lykten, men jeg får det ikke til. Får ikke se på tingene jeg har, bare bruke de. Hvordan får jeg batt i lykten? [:@]
Dobbelklikk på tingen!
Du må så finne en kode for å taste inn på den tinge du helte brusen og det oppi. Den boka det det står firkant trekant og sirkel tilvarer tallene.
Ehm... Skal ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønner hvordan man får tall ut av firkant, trekant og sirkel...[X(]
ORIGINAL: Caaarina
Jeg mangler det tallet firkanten representerer.. Ser firkanten på dartbrettet, men ikkeno tall..