2barnsmammæ
Forelsket i forumet
Hei
Er det flere som har ergobaby360? Bruker dere fortsatt spedbarnsinnlegget? Litt usikker på hvor lenge man skal bruke det. Det står 0-4 måneder,eller 3-5,5 kg. Mini er mer enn 5,5 kg,men er bare to måneder...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På videoen som lå på hjemmesiden deres virket det som at beina skulle ut, men andre steder står det at beina skal inn... Har hørt at de bør sitte i froskestilling (tror det betyr beina inn) når babyen er nyfødt, men jeg fikk ikke dette til riktig så her har han hatt beina ut etter at jeg så den videoen... Er kanskje ikke det beste for hoftene, men vi brukte ikke bæreselen så veldig mye mens han var bitteliten så håper ikke det har hatt noe å si..Er bena til babyen oppi eller henger ut på siden når dere bruker spedbarninnlegget?
Froskestilling betyr at knærne er høyere enn hoftene, som i en M.På videoen som lå på hjemmesiden deres virket det som at beina skulle ut, men andre steder står det at beina skal inn... Har hørt at de bør sitte i froskestilling (tror det betyr beina inn) når babyen er nyfødt, men jeg fikk ikke dette til riktig så her har han hatt beina ut etter at jeg så den videoen... Er kanskje ikke det beste for hoftene, men vi brukte ikke bæreselen så veldig mye mens han var bitteliten så håper ikke det har hatt noe å si..
OkFroskestilling betyr at knærne er høyere enn hoftene, som i en M.
Vi har hatt bena på utsiden, inni går ikke, da bare skyver hun seg oppover
På videoen som lå på hjemmesiden deres virket det som at beina skulle ut, men andre steder står det at beina skal inn... Har hørt at de bør sitte i froskestilling (tror det betyr beina inn) når babyen er nyfødt, men jeg fikk ikke dette til riktig så her har han hatt beina ut etter at jeg så den videoen... Er kanskje ikke det beste for hoftene, men vi brukte ikke bæreselen så veldig mye mens han var bitteliten så håper ikke det har hatt noe å si..
Samme her! Hun strekker seg ut og er så sterk at jeg har ikke sjans på å få hun i froskestilling.Froskestilling betyr at knærne er høyere enn hoftene, som i en M.
Vi har hatt bena på utsiden, inni går ikke, da bare skyver hun seg oppover