Kjempeinteressant å lese. Jeg synes det er kjempevanskelig å bestemme seg. Edge duo er favoritten min rent utseendemessig, men den skal man jo drasse med seg her og der... meh!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har begynt å tenke på om jeg kanskje er litt for lav for at trailz skal være ok å trille. Jeg er så usikker på vogn valg.
Blir en runde å prøvetrille i butikk etter ultralyd i uka som kommer.
Er så enig! Er helt forvirra i denne vognjungelen.Det tenkte jeg også, var derfor jeg valgte foxen til og begynne med. Er 165 men det funker fint altså.
Skulle nesten ikke vært lov med så mye utvalg, er så lett å se seg blind![]()
Jeg er 160 høy så skal kanskje ikke være noe problem daVet ikke hvor høy du er, men jeg er 165 og ikke noe problem med å trille trailz
Jeg er så redd jeg ikke greier å bestemme meg!Kjempeinteressant å lese. Jeg synes det er kjempevanskelig å bestemme seg. Edge duo er favoritten min rent utseendemessig, men den skal man jo drasse med seg her og der... meh!!!
Jeg er 160 høy så skal kanskje ikke være noe problem daJeg får vel bare dra ut en runde å prøve vogner.